Geweldige klantenservice NOT!!

• 6 december 2012
  • 1 reactie
  • 8367 keer bekeken

Vorige week zaterdag in de KPN winkel Eindhoven-Centrum het mobiele abonnement te verlengen en om te zetten naar Sim-Only. Na 2 dagen ontvingen we waarschuwings sms-en omtrent het mobiel verbruik. Wat blijkt: mobiel internet bundel was niet aangezet. Direct klantenservice gebeld, maar kunnen niks doen en verwijzen naar de winkel. Winkel kan ook niks doen, want contract = contract!! Wat ze kunnen doen:

1) Internet bundel aanzetten. Gaat pas volgende maand in dus in de tussentijd betaal je het volle pond (1 euro/MB).

2) Binnen 8 dagen kan het contract verbroken worden. Dan ben je dus weer vrij om te doen en laten, echter: gemaakte internet kosten moeten worden betaald!!

Hoewel ik een fout heb gemaakt om geen uitgebreide studie te maken van het contract (je verwacht toch enige expertise van een KPN medewerkster, niet?), heeft ook de KPN medewerkster een fout gemaakt door de internet bundel niet te activeren, terwijl dit toch duidelijk was aangegeven. "Fouten maken is menselijk" wordt dan achteraf vriendelijk meegedeeld. Maar wel van beide kanten!!

Wat ik niet begrijp, is dat niemand van KPN de moeite heeft genomen om het mobiel verbruik gedurende het vorige abonnement erbij te nemen. Dan was namelijk zeker duidelijk geworden dat hier een vergissing is gemaakt. Niemand wil dief zijn van zijn eigen portemonee. En gelukkig hoeft dat ook niet: KPN DOET DAT WEL VOOR U!!!

Kortom: dit is een zeer teleurgestelde klant in een verder goed product, maar onthoudt:"Fouten maken is menselijk, maar betalen zul je...." Gelukkig heb ik nog niet getekend voor een glasvezel abonnement, stel je voor zeg....!!

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste Piertje77,

Wanneer heb je het contract afgesloten? Je kunt binnen 45 dagen na het afsluiten van het contract door middel van een order herstel formulier het contract aan laten passen. Dit kan alleen bij je verkooppunt.

Mocht je al buiten de 45 dagen zitten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. In dit geval ontvang ik graag je telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privebericht.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reageer