Beantwoord

Gidsvermelding en vindbaarheid derden na migratie TFT-KPN

  • 26 January 2020
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Badge

Vanmorgen tref ik mijn telfort account aan als gemigreerd naar KPN.
Prima allemaal. 

1.
Maar de privacy instellingen zijn dus echt niet in orde!
Ik moet wederom aangeven niet benaderd te willen worden door de provider zelf.
Ook prima.
Maar nu is mijn nummer gewoon weer publiek vindbaar.
Dit wil ik zsm teruggedraaid zien.
Ik wil geen gidsvermelding en niet vindbaar zijn door derden (bedrijven/commerciële instellingen/goede doelen).

Waarom worden deze voorkeuren niet gemigreerd?

2.
Verder zie ik onze combivoordeel (dubbele data) nergens terug.
Is dit verwerkt in de totaalbundel?

 

3.
Verder geldt punt 1 ook voor mijn partner. Haar gidsvermelding en vindbaarheid wil ik ook aangepast hebben.

Graag jullie reactie.
Alvast bedankt.
 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2020, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @MobielPeter , via onderstaande link kun je alles rechtstreeks regelen.

http://mijnnummervermelding.nl

 

Yep de dubbele data zit in het totaal. Als voorbeeld de 7200 is basis 1,2 verdubbeld 2,4 met het meenemen uiteundelijk 7,2. De privacy setting was mij ook op gevallen. De gids vermelding niet dat is iets wat ik niet wenselijk vind dat het mogelijk niet is mee gemigreerd toch meer veranderd en om na te lopen dan de mailing suggereerd.

 

Met dank aan jan voor de link het stond bij mij op die site uit.

 

Badge

Yep de dubbele data zit in het totaal. Als voorbeeld de 7200 is basis 1,2 verdubbeld 2,4 met het meenemen uiteundelijk 7,2. De privacy setting was mij ook op gevallen. De gids vermelding niet dat is iets wat ik niet wenselijk vind dat het mogelijk niet is mee gemigreerd toch meer veranderd en om na te lopen dan de mailing suggereerd.

 

Met dank aan jan voor de link het stond bij mij op die site uit.

 

Bedankt voor je aanvulling.
Intussen heb ik de samenstelling van mijn oude abo gevonden.
Ik kan bevestigen (voor anderen) dat dit klopt.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MobielPeter, welkom! Dit is wel erg kwalijk! Dat ga ik intern meteen doorgeven. Voor wat betreft de verdubbeling: goed om te lezen dat dit nu duidelijk is! 

Badge

Beste Marcia, 

Het is nu opgelost hoor. 

Ik was nog niet op de hoogte dat mijnnummervermelding.nl een betrouwbare site is waar de vermelding tegenwoordig ingesteld dient te worden.

Ik ga niet zomaar mijn nr op een willekeurige site invoeren. 

Na wat onderzoek lijkt het in orde. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel begrijpelijk! Fijn om te lezen dat het nu allemaal weer goed staat en nogmaals welkom bij KPN! :-)