Beantwoord

Goede service!

• 24 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hoihoi!

De oordopjes van mijn S9+ (Die in de doos waren) zijn een beetje kaduuk gegaan (Kabelbreuk) dus ik heb even gebeld met KPN want tja, garantie heb ik nog 🤓

Naja even gebeld en blijkbaar kwam ik uit op de afdeling van vast internet gezien de voice response systeem mijn vraag niet bepaald leuk vond en de desbetreffende man die ik aan de lijn kreeg heeft overduidelijk zijn best gedaan om mij de goede weg in te helpen door middel van het interne kennissysteem.

Vervolgens even mijn contractje uitgeprint en later dezelfde dag naar de Winkel gegaan en de oordopjes ingeleverd, in de komende week krijg ik netjes een nieuw setje thuis gestuurd (Ze waren helaas niet op voorraad).

Ik zou zeggen, een prima afhandeling van een garantie gevalletje 🙂

n.b. Ik weet niet tot hoe ver dit uit maakt met de garantie afhandeling maar de Fabrieksgarantie van alle Samsung accessoires is twee jaar. Stel dat dit minder is bij een merk zou de garantie eventueel net iets minder kunnen zijn. Geen idee hoeveel dit uit maakt maar wel een kleine disclaimer 😉
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 augustus 2018, 09:29

Fijn om te lezen dat het zo soepel gegaan is en dat je snel je nieuwe oordopjes krijgt Sjors! 😉 En top dat je dit even met ons deelt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Fijn om te lezen dat het zo soepel gegaan is en dat je snel je nieuwe oordopjes krijgt Sjors! 😉 En top dat je dit even met ons deelt!
Reputatie 7
Badge +15
Ze zijn inmiddels binnen en werken prima! Spontaan kreeg ik er ook nog een hoesje bij! 😃

Reageer