Beantwoord

Google Nest Hub niet ontvangen

  • 24 November 2021
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb op 23 september mijn abonnement verlengd en gewijzigd naar Unlimited. Hierbij heeft de medewerker in de winkel de gratis Google nest hub aangevraagd maar deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik vraag mij af of de aanvraag wel goed verlopen is. Hoe kan ik dat inzien of waar kan ik de bestelstatus volgen? 
 

Alvast bedankt voor uw reactie. 

icon

Beste antwoord door Jose_ 25 November 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

ah jij ook al… 

hier hetzelfde gehad, maar kreeg maar geen nest hub binnen…
Toen het stil bleef toch maar de helpdesk er over gecontacteerd. Toen bleek dat je zelf een aanvraag moet doen hiervoor via een webformulier. Heb het linkje helaas niet meer, anders had ik die geplaatst

 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Francoix en @B1975,

Dat is niet fijn dat het misgaat, KPN kan dit vast voor jullie oplossen. Zouden jullie je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kan een KPN moderator dit voor jullie uitzoeken. 😉

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @B1975, welkom op het forum! 

Wat balen dat je de Google Nest Hub nog niet hebt ontvangen. Als ik het goed begrijp, heeft mijn collega in de winkel voor jou het online aanvraagformulier ingevuld?

Desk Services helpt ons met deze actie, je kunt dus het beste even contact met hen opnemen: bereikbaar via kpn@consumercare.info of telefonisch via 043-8800150.