Beantwoord

Google nest twv 99 bij aankoop S20 aanvragen lukt niet. Samsung accepteert aankoopbewijs niet.

  • 26 September 2021
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Bij het willen registreren van mijn S20 op Samsung.nl voor de actie van gratis google nest twv 99, wordt mijn registratie steeds afgewezen omdat de aankoopdatum van mijn telefoon niet op de overeenkomst staat. Omdat het om een abonnement gaat, staat er geen aankoopdatum van mijn telefoon, maar een ingangsdatum van mijn abonnement. Heb hiervoor gebeld met KPN, die geven aan geen andere documentatie te kunnen verstrekken en Samsung stuurt mij steeds terug naar KPN.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 September 2021, 17:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Dirk90 

Weet je zeker dat je bij Samsung moet zijn? Daar kan je je alleen nog registreren (klik hier) met een aankoop van de S20 FE van 02-08-2021 t/m 05-09-2021

De Google Nest Hub actie op de KPN website heeft niets met Samsung te maken, maar is gekoppeld aan het afsluiten van een KPN Unlimited abonnement.

Je moet jezelf daarvoor apart aanmelden. Klik op de website op de (i) voor meer info.

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. <- klik op deze link

bron

Ja, het gaat om de actie van 02-08 tot 05-09. De actie is inmiddels afgelopen idd. Ik heb mijn aankoop op 19-8 gedaan. 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij heeft de actie niks met Samsung te maken. Je krijgt die nest namelijk ook bij een sim only abonnement. Zonder toestel dus.

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt Nick, de lopende actie is van KPN maar in augustus was er wel een Samsung promotie actie waarvan @Dirk90 gebruik wil maken.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dirk90, welkom op ons forum! Bij je contract zit de factuur en aankoopbewijs van je toestel als bijlage. Volgens mij wil Samsung die hebben.
Je kunt ze allebei los downloaden via je MijnBestelling