GPS en oplader binnen garantie?

• 25 februari 2015
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een vraag over de garantie. Ik heb een 2 jarig abbonement bij KPN, zonder lease toestel. Nu heb ik 2 problemen. Mijn gps doet het niet meer. Nu kan ik hem laten repareren, maar is dit kosteloos voor mij? Aangezien mijn mobiel geen gps signaal meer ontvangt. Hiernaast heeft mijn oplader het ineens begeven. Kan ik via jullie een nieuwe oplader krijgen?
Mvg.

Admin: onderwerp aangepast voor betere vindbaarheid

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Roows, 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met je toestel en dat je lader het niet meer doet. Hierbij zijn verschillende mogelijkheden. Wanneer het defect onder de garantie valt dan wordt het toestel kosteloos gerepareerd. Als het defect niet onder de garantie valt, dan ontvang je een prijsopgave welke je kunt accepteren en dan wordt je toestel gemaakt tegen de genoemde prijs. Als je de prijsopgave niet accepteert, worden er € 35,00 onderzoekskosten in rekening gebracht en dan ontvang je je toestel ongerepareerd retour. Je lader (alle accessoires) valt niet onder de garantie. Je kunt je toestel in de winkel ter reparatie aanbieden. 
Heb je voor nu nog vragen, stel ze me gerust! Ik hoop dat je snel weer goed gebruik kunt maken van je toestel. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hallo,
Ik ga geen geld uitgeven om te kijken of het onder garantie valt of niet. Hoe kom ik hier achter? Er zullen toch wel regels zijn wat onder garantie valt en wat niet? Een defect die zomaar opduikt aan de mobiel lijkt mij gewoon onder de garantie te vallen. Ik stap dus noet zomaar naar kpn xl. Ik wil eerst weten of het garantie is.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Roows, 

Wanneer het bijvoorbeeld een softwarefout betreft valt dit onder de garantie. Betreft het een defect door bijvoorbeeld verkeerd gebruik, val- of drukschade dan valt dit niet binnen de garantie. Dit kan ik op afstand helaas niet voor je bepalen of het defect dat je toestel heeft, onder de garantie valt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer