Beantwoord

Gratis koptelefoon bij bestelling Sony Xperia XZ Compact?

• 3 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 887 keer bekeken

Ik heb 2 week geleden de nieuwe Sony Xperia XZ Compact besteld met mijn verlengen van mijn abonnement en toen werd er mij beloofd dat ik een koptelefoon van Sony erbij zou krijgen.
Nu heb ik de telefoon wel maar nooit een koptelefoon erbij en als ik nu terug ga naar de kpn site is die advertentie eraf gehaald en ook onder mijn bestellingen staat nu alleen maar mijn telefoon en dat was niet zo toen ik hem besteld heb.
Ik zit al jaren bij kpn maar. Als dit nu het beleid is van kpn, ga ik zo naar een andere provider want dit is gewoon misleidende informatie
icon

Beste antwoord door Joran 5 oktober 2017, 15:58

Welkom Filthje! Ik heb goed nieuws, de koptelefoon krijg je nog steeds. De actie liep tot 2 oktober en staat daarom niet meer op de site. Je kunt bij Sony tot 29 oktober het formulier invullen onderaan de productpagina: Pre-order headphone claimen. Ik denk dat daar wat onduidelijkheid over was, de actie loopt bij Sony en niet bij KPN. Laat het weten als je nog vragen hebt! Alvast heel veel luisterplezier 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Filthje! Ik heb goed nieuws, de koptelefoon krijg je nog steeds. De actie liep tot 2 oktober en staat daarom niet meer op de site. Je kunt bij Sony tot 29 oktober het formulier invullen onderaan de productpagina: Pre-order headphone claimen. Ik denk dat daar wat onduidelijkheid over was, de actie loopt bij Sony en niet bij KPN. Laat het weten als je nog vragen hebt! Alvast heel veel luisterplezier 🙂
Oke ik wou ff melden dat ik vandaag mijn koptelefoon heb gekregen, helemaal toppie en helemaal blij😊
Reputatie 7
Badge +28
Super! Leuk dat je het nog even laat weten 😃 Als je in de toekomst nog eens ergens vragen over hebt, je weet ons te vinden!

Reageer