Beantwoord

GSM oproep: tijdsduur tot aan voicemail te kort

  • 7 June 2019
  • 6 reacties
  • 446 keer bekeken

Reeds na 20 seconden stopt de oproep en wordt doorgeschakeld naar de Voicemail. Voor mij veel te kort, meestal ben ik te laat. om kriegel van te worden.
Beste KPN doe hier alstublieft iets aan en zorg dat de klant zelf deze tijd naar believen kan instellen.
Overigens geen enkele klacht.
m.vr.groet, Jan
icon

Beste antwoord door Joran 9 June 2019, 13:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Jan! Dit is een verzoek die we vaker krijgen maar tot nu toe is de mogelijkheid er helaas niet gekomen. Er is vorige maand een nieuw verbetervoorstel ingediend om uit te zoeken of we dit mogelijk kunnen maken. Er kan aardig wat tijd zitten tussen een verbetervoorstel en praktijk maar hopelijk wordt dit in de toekomst een mogelijkheid.

Je kunt voor nu overwegen de voicemail uit te schakelen, de telefoon blijft dan 40 seconden overgaan.
Joran (Moderator)
Bedankt voor dit hoopgevende antwoord!
Overigens, als ik mijn voicemail uitschakel blijkt mijn maximum oproep tijd nog steeds 20 seconden (er komt dan een bandje: "Degene die u probeert te bereiken heeft voicemail uitgeschakeld, u kunt geen bericht inspreken"). Doe ik iets fout om mijn oproeptijd op te rekken naar 40 seconden??
Beste groet, Jan
Betreft voicemail tijd vertraging.
Door expirimenteren ontdekt: De voicemail uitgeschakeld door UIT te sms'en naar 1233. Nu blijkt mijn voicemail 'echt uit'. De rinkeltijd blijkt tot mijn verassing nu meerdere minuten.
Reputatie 7
Badge +28
Meerdere minuten, dan lijkt mijn informatie niet helemaal actueel meer. Dank voor deze toevoeging!
Joran, bedankt voor je eerlijke antwoord!!
Het verraste mij ook, vanavond nogmaals gechecked en het is nog steeds meerdere minuten. Ik ben er heel blij mee. Nu kan ik rustig gereedschap neerleggen, werkhandschoenen uit, telefoon opzoeken etc. (ik hoop dat niet niet veranderd wordt).
Beste groet, Jan
Aha, merkwaardig, 2 manieren om vm uit te zetten met een ander resultaat.
Ik bel regelmatig iemand met een houtwerkplaats, had ook vm aan staan maar weet niet hoe dat af te luisteren is, dat vraagt om misverstanden, bovendien is het lastig om dezelfde reden.
Dus belde ik hem dan een paar keer kort vlak na elkaar zodat de vm niet oppakt.
Ik heb 'm al een paar keer de code aan de hand gedaan om de vm uit te zetten maar zonder gevolg, dus nu onlangs maar zelf gedaan toe ik bij 'm was.
Maar het verschijnsel wat je beschrijft herken ik niet.
NB, het gaat om een kpn nummer cq telefoon.

Reageer