Beantwoord

Harman Kardon Speaker actie

  • 12 January 2019
  • 4 reacties
  • 220 keer bekeken

De mail van KPN. 27 november jl
"Bedankt! We hebben jouw aanvraag voor de Harman Kardon speaker ontvangen.
27/11/2018 -"

Helaas t/m vandaag ( 6 weken later) geen reactie van KPN.
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 January 2019, 20:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen wpbreda, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp heel goed dat je nu even navraag doet hierover, want het is inmiddels al een tijd later. Wel fijn dat je een bericht hebt ontvangen dat we ermee bezig zijn gegaan, maar wel jammer dat hier geen vervolg op gekomen is. Wat ik voor je kan doen, is nakijken of je op de lijst staat die de speaker gaat ontvangen. Dat is namelijk wel van belang. Om dat te kunnen controleren heb ik wel enkele gegevens nodig, die we op het moment nog niet hebben. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij pers. opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en helpt me bij het vinden van jouw aanvraag! Mocht dit gelukt zijn, geef dan even een seintje dan ga ik ermee bezig 😉
Beste Suzan, mijn profiel is aangepast. Hoop snel iets van jou te horen. Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond wpbreda, bedankt voor de gegevens. Ik heb meteen even gekeken op het klantnummer dat je had genoteerd bij mobiel klantnummer. Hierop kom ik een verlenging tegen, en geen nieuw abonnement bij KPN. Een verlenging voldoet helaas niet aan de voorwaarden, wat er ook bij staat / stond. Het 1e kopje op deze website, staat onder andere: 'Let op: deze actie is dus niet geldig bij het verlengen van een abonnement.'

Mocht het om een ander abonnement gaan, dan hoor ik het graag en kijk ik daar naar (voeg dat 06-nummer dan even toe aan het profiel bij persoonlijke opmerkingen). Maar het abonnement, de verlenging, van het nummer dat je hebt doorgegeven komt helaas niet in aanmerking. Hier zal je dus ook nog bericht over krijgen, op het moment dat jouw aanvraag aan de beurt is.
Reputatie 7
Badge +21
@wpbreda, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Wanneer ik nog dingen voor je kan uitzoeken hoor ik het graag!

Reageer