Beantwoord

Harmon Kardon actie

  • 6 January 2019
  • 10 reacties
  • 264 keer bekeken

Eind november heb ik een extra mobiel abonnement aangevraagd in het kader van de Harmon Kardon actie. De reactie van KPN was: We gaan direct aan de slag. Eerst even dubbel-checken of jij voldoet aan de actievoorwaarden. Je ontvangt van ons zo snel mogelijk bericht hierover per e-mail. We doen ons uiterste best om dit binnen 4 weken te doen. Houd je mailbox dus goed in de gaten. Het zal jullie niet verbazen dat ik na 6 weken nieuwsgierig ben naar de resultaten van de dubbel-check.
icon

Beste antwoord door Joran 7 January 2019, 15:02

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Pieter1960, ik moest er ook even achteraan maar via de chat had ik binnen een paar minuten duidelijkheid. Als je niet wilt chatten of bellen, kun je ook even wachten tot een webcaremedewerker van KPN dit topic heeft opgepakt en het voor je kan nakijken.
Beste joss1965, dank je wel voor je reactie maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Laat dus maar weten wat ik kan doen.
Reputatie 7
Badge +10
Dus: neem even contact op met KPN via telefoon (0800-0402) of via de chat op KPN.com.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Pieter, welkom op het forum! De levering van de speakers is vertraagd maar je had wel een mail moeten ontvangen. Ik kom jouw e-mailadres ook niet tegen op de lijst van klanten waaraan we de speaker nog gaan leveren. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan zoek ik uit of de aanmelding is gelukt. Als je al op een andere manier contact hebt opgenomen hoop ik dat je inmiddels duidelijkheid hebt!
Beste Joran, ik heb de gegevens aangevuld. Helaas kan ik ook bij nadere bestudering geen mail ontdekken. Ik heb wel een bevestiging van mijn inschrijving en aankondiging van de mail ontvangen op 25-11-18
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik heb jouw gegevens doorgestuurd naar mijn collega's die over de actie gaan. We gaan zorgen dat de speaker alsnog wordt geleverd. Dat zal deze maand gebeuren. Sorry voor de vertraging maar het komt in orde 🙂
Beste Joran, heel erg bedankt voor de ondanks de omstandigheden snelle afhandeling. Groet Pieter
Beste Joran,
helaas is jouw werk en inzet niet overgenomen door al je collega's. Vandaag kreeg ik een afwijzing omdat het niet om een nieuw abonnement zou gaan. Ik heb gereageerd dat dit, zoals jij al weet, wel degelijk het geval is en dat ik verwacht dat de vergissing wordt recht gezet. Dit even ter informatie.
Groet,
Pieter
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb nog eens gecontroleerd wat ik heb doorgestuurd maar dat is allemaal in orde. Mijn collega waarmee je hebt gechat heeft de aanvraag ook gecontroleerd en geeft aan dat je aan alle eisen voldoet. Excuses hiervoor, deze afwijzing is niet terecht. Het is nogmaals doorgezet. Laat het weten zodra je een terugkoppeling krijgt, als het nodig is neem ik opnieuw contact op.
Beste Joran, nogmaals bedankt voor al je moeite. Groet, Pieter

Reageer