Beantwoord

Harmon Kardon na half jaar nog niet ontvangen

  • 8 May 2019
  • 15 reacties
  • 220 keer bekeken

in midden november een nieuwe sim only besteld. Aangezien ik meerdere mobiele abonnementen thuis heb en ik ook kan thuis heb kreeg ik 50gb en onbeperkt bellen, helemaal super. Ondanks alle voordelen nog steeds duurder uit dan bij tele2 maar aangezien ik een gratis speaker zou krijgen en de ontvangst goed is vond ik het het verschil waard. Jammergenoeg heb ik 6 maanden later nog steeds geen speaker en bij het contact met de klantenservice word ik alleen maar aan het draadje gehouden. Teksten als volgende week weten we meer heb ik veelvuldig gehoord. Ik hoop dat ik deze speaker snel in ontvangst mag nemen, verder zou ik willen weten of meerdere mensen problemen hebben met het ontvangen van de speaker. Verder zou het fijn zijn als KPN eens duidelijkheid hierover kan geven.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 June 2019, 09:22

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @zoetbroodje68, Wat jammer om te lezen dat je ca. een half jaar later nog een duidelijkheid hebt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Heb gegevens aangevuld

Ik ben benieuwd of er een oplossing komt.
Goedemiddag @zoetbroodje68, Wat jammer om te lezen dat je ca. een half jaar later nog een duidelijkheid hebt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

Heb gegevens aangevuld

Ik ben benieuwd of er een oplossing komt.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @zoetbroodje68, Ik ga er achteraan. Zodra ik meer weet, hoor je van mij!
Ik ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. In januari gingen jullie er ook al achteraan. voor de andere mensen die dit lezen, ik zal posten wanneer het probleem is opgelost. Een simpele oplossing in mijn ogen is door na zoveel fouten de waarde van de speaker uit te keren maar dit is blijkbaar te lastig voor KPN om aan zo een simpele oplossing te denken waardoor dit probleem nooit gekomen was. Ik heb nog steeds een beetje hoop op een goede afloop.
Reputatie 7
Badge +19
@zoetbroodje68, Ik heb niet kunnen achterhalen waarom je de speaker niet hebt ontvangen, maar heb wel kunnen regelen dat er op korte termijn een speaker jouw kant op komt. Binnen twee weken ontvang je de speaker. Houd je mij op de hoogte?
ik hou u zeker op de hoogte. ik ben benieuwd of de speaker eindelijk echt mijn kant op komt.
Reputatie 7
Badge +19
@zoetbroodje68, Heb je de speaker inmiddels binnen?
Helaas heb ik de speaker nog steeds niet binnen. Ook heb ik nog geen mail van kan ontvangen waarin ze hadden vermeld dat de speaker al verzonden is.
Reputatie 7
Badge +19
😞 Nou zeg! Ik was er al een beetje bang voor, omdat ik niets van je hoorde. Ik heb er weer een mail achteraan gestuurd en hoop nog steeds dat je de speaker snel ontvangt.
oplossing is in mijn ogen simpel, Gewoon € 150,-- overmaken op mijn rekening, en dan kan ik hem zelf bestellen/halen in de winkel. Zijn nu 6 maanden verder en heb in al die tijd nog geen actie van KPN mogen waarnemen richting ons. Wij hebben 5 mobiele abonnementen en glasvezel van KPN. Ik had toch verwacht van een bedrijf met de status van KPN dat er eerder actie ondernomen had kunnen worden of in staat is tot een goede communicatie richting de klant
@Marina_ is er ondertussen al een oplossing gekomen voor dit probleem?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @zoetbroodje68, De speaker is retour gekomen en ze hebben je weer op de verzendlijst staan voor de eerst volgende levering. Ik wil graag meer duidelijkheid bieden en wacht op een Track en Trace code, zodat je weet wanneer de speaker jouw kant op komt en het niet weer verkeerd gaat. Wanneer ik de code heb, hoor je weer van mij.
Afwachten dan maar, Voor alle duidelijkheid nog een keer het adres:


MvG

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, staan al in het forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @zoetbroodje68, De Track en Trace code heb ik inmiddels ontvangen. Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd. In dit bericht vind je de code. Als je vragen hebt, weet je mij te vinden! 🙂

Reageer