Beantwoord

Headphone Sony claimen

  • 3 August 2019
  • 16 reacties
  • 394 keer bekeken

Hallo, omdat jullie op jullie website promoten dat je bij de Sony Xperia 1 een headphone twv 380 euro krijgt, heb ik o.a. daardoor weer een abonnement afgesloten. Gisteren de telefoon binnen gehad (dank jullie wel) maar geen headphone. Gebeld met de klantenservice en ben ik verwezen naar de SonyMobilepromoties.nl website. Headphone proberen te claimen maar browsen door de bijlage knop te klikken lukte niet. Contact gezocht met Sony en zij geven dat het t/m 31-07-2018 liep. Nu denk ik dat ze een typfout gemaakt hebben. Blijft hoe dan ook frustreren want ik heb hem juist gekocht op die datum!
Micht bewijs nodig zijn, ik heb het allemaal bij de hand.

Vind ik niet zo netjes van beide kanten dat het op deze manier gepromoot wordt. Op jullie pagina staat het er nog op, op de Sony site lijkt het nog steeds dat je het kan claimen. Ik voel me nogal in de maling genomen.

Ik wil héél graag de headphone claimen waar ik, vind ik, recht op heb. De mobiel is gekocht binnen de tijdspan van de sony actie.

Deze mail heb ik ook doorgestuurd naar Sony.
Mogelijk kunnen jullie contact zoeken met elkaar?

Kan hier aub iets aan gedaan worden?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 August 2019, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Goedemiddag,

Zojuist het volgende van Sony doorgekregen:

"De actievoorwaarden vragen een aankoop tussen 20/05/2019 en 30/06/2019.
Het claimen van de headset was mogelijk tot 31/07/2019".

Hoe komt het dat het op de KPN website wordt verkondigd t/m 31-7-2019 als het daadwerkelijk bij Sony t/m 30-6-2019 liep?

Mis ik iets? Héél erg jammer dit. Hebben jullie er een op voorraad? Kan ik iets anders ter compensatie krijgen van dat zelfde bedrag misschien?

Met vriendelijke groet.
Het lijkt een communicatie fout hoe dan ook als je de telefoon na 30/06 hebt besteld val je buiten de gestelde voorwaarden.

De rest is afwachten tot een moderator reageerd.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Proudmix, welkom hier.

Wat gek, ik meende dat ik hier al een reactie op had geplaatst.

Ik ga ervan uit dat de medewerker van Sony niet goed heeft gekeken, of dat jij op de verkeerde actie hebt geklikt. Als je hier klikt kom je in ieder geval bij de juiste uit. De afbeelding hieronder komt van hun website en geeft duidelijk aan dat je hier recht op hebt, tussen 20 mei en 4 augustus.

Ht probleem is dat als ik naar hun website ga en door mijn bestand wil gaan voor foto's mee te sturen dat het browse menuutje niet werkr.

Daarom gaven Zij de reactie dat de actie voorbij is.

Maar heb nu per mail gevraagd om eventueel formulieren per email te sturen. Als dat niet werkt weet ik echt niet meer wat ik moet doen.

Rechtsbijstand inschakelen lijkt me iets te enthousiast. Bellen wil ik uiteraard doen, helaas is het daar nu te laat voor.

Wordt vervolgd.
Reputatie 7
Badge +24
Dat is, zover ik goed kan lezen, onzin. Staat duidelijk aangegeven dat je dit nog kunt claimen. Zie je wel het scherm waarin je je IMEI en EAN nummer moet invullen? Heb je dit in meerdere browsers? Edge, Chrome, FIrefox etc?
Ik kom hier via de link die Alex gaf inderdaad op een pagina om de imei en ean in te vullen.
Je moet dan wel op de blauwe claim knop klikken.
Haha, zover kwam ik ook Galdor. Maar bij het invoegen van de bestanden geeft hij mij geen mogelijkheid door mijn telefoon bestanden te zoeken
Ah dat klinkt als een instelling op je telefoon heeft de browser toegang tot je bestandsbeheer.
Hoi Galdor, ja. Browser heeft toegang/toestemming. Geen pop-up blokkade.
Reputatie 7
Badge +24
Even op een desktop/laptop proberen?
Ik heb geen laptop of pc. Via via is het gelukt. Alsnog bedankt allen!

As het goed gegaan is, volgens de regels, moet het binnen 5 weken op mijn hoofd zitten.

😆 Nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +24
Top, fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan.
Goedemiddag, hier zijn we weer.
Ik krijg een mail terug met het volgende:


Je registratie is niet goedgekeurd

Beste Salima Stormer ,

Je gegevens zijn niet correct of niet compleet.
Je ontvangt van ons deze email omdat je registratie is afgekeurd.
We hebben de volgende gebreken geconstateerd:

Je telefoon kan niet mee doen aan de actie omdat je aankoopdatum / pre-order datum buiten de actieperiode valt.
De actieperiode loopt van 20 mei tot 4 aug 2019, op je factuur hebben we 06-08-2019 gezien.
Wat betekent dit nu?
Je krijgt van ons uiteraard de kans je inzending te verbeteren. Zorg ervoor dat de ontbrekende foto(s) via een reactie op deze e-mail bij ons terecht komt. We zullen je aanvraag dan opnieuw beoordelen.
Let op! Je krijgt eenmalig de kans je inzending te verbeteren. Je dient dit te doen voor 08-09-2019 , want dan sluit conform de Actievoorwaarden de actie en is het niet meer mogelijk je headphone te claimen.
Als je nog vragen hebt omtrent deze actie kijk dan eerst even op onze website bij de veel gestelde vragen. Je kunt ook bellen met https://tel:+319008998318normaal tarief) of stuur een e-mail naar: questions.nl@support.sonymobile.com.
Bedankt voor je aankoop en voor de registratie van je Xperia.



Hebben jullie voor mij het aankoopbewijs digitaal dat ik de telefoon op 31-7 heb gekocht. Ik heb het contract en daar staat de datum op van 2-8 waarop het nieuwe abonnement ingaat en binnen hun gestelde voorwaarden moet zijn. Waar ze 6_8 vandaan halen geen idee maar is wél mijn geboortedatum, ik ga er vanuit dat ze wéér niet goed gekeken hebben. Omdat ik maar één kans krijg en het daarna over en uit is (staat ook in hun voorwaarden) wil ik nu alles goed doen.

Het lijkt erop dat een Headphone van € 380,- euro geven
, waar ik recht op heb, niet zonder slag of stoot gaat. Ik wordt hier vervelend van.

Ik zou het op prijs stellen als jullie mij een bewijs kunnen opsturen, alles behalve het contract wat ik al heb, waarin duidelijk staat dat ik op 31-7 het toestel heb gekocht, op 2-8 het abonnement ingaat. Eventueel met een officieel begeleidend schrijven dat jullie bevestigen dat mijn aankoop binnen hun gestelde voorwaarden zijn.

Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb het vermoeden dat die medewerker naar je geboortedatum kijkt, iets anders kan ik niet bedenken. Ik heb digitaal je aankoopbon van je telefoon gestuurd, de aankoopdatum is 2 augustus overigens. Open de bijlage en scroll naar de laatste pagina voor de bon van je toestel. Duidelijker dan dit kun je het haast niet maken daar.
Alex, je bent geweldig. Super bedankt! Ik heb ze een duidelijk mail met bijlage toegestuurd en helaas gedreigd met mijn rechtsbijstand. Ze maken steeds fouten wat helemaal niet had hoeven te zijn.

Bedankt nogmaals!!
Reputatie 7
Badge +24
Uiteraard graag gedaan, ik hoop dat het nu gaat lukken!