Vraag

Heeft KPN Mobiel alles wel op orde??

• 25 januari 2018
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Badge
Ik ben nu bijna 3 jaar klant bij KPN Mobiel, maar het laatste halfjaar begin ik mezelf echt af te vragen of alles wel op orde is.

Ik heb namelijk het probleem dat de andere kant van de lijn mij amper kan verstaan, dit probleem deed zich voor het eerst voor rond april 2017 en ik ging er toen nog vanuit dat dit tijdelijk zou zijn.

Ergens tussen mei en juni 2017 ben ik hierover voor het eerst gaan bellen met de klantenservice, inmiddels is het januari 2018 en ben ik 2 simkaarten en 4(!!) toestellen (op eigen kosten) verder, maar het probleem is nog steeds niet verholpen.

Wat op dit moment mij het meeste ergert is dat afdelingen totaal langs elkaar heen lijken te werken en terugbel afspraken (zowel mondeling als zwart op wit) structureel niet nagekomen worden.

Als ik dan zelf weer ga bellen, moet ik alles weer opnieuw uitleggen en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd met als resultaat dat ik weer moet wachten omdat een of andere afdeling iets is vergeten.

Maar ondertussen wel gewoon €45,- per maand incasseren voor een abonnement wat ik niet naar behoren kan gebruiken.

Volgens mij kun je dan wel concluderen dat er binnen een bedrijf iets structureel mis is.

Zodra dit probleem is opgelost, komt er bij mij nooit geen KPN meer in.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen en van harte welkom hier op het Forum, Fldspierings. Als eerste vind ik het een erg naar verhaal om te lezen. Het is bijzonder vervelend dat je al zo lang te kampen hebt met deze problemen. Ik zie dat je hier inderdaad al meerdere malen contact over hebt gehad en dat op dit moment druk gekeken wordt naar wat de oorzaak is. Dit ligt bij ons Technische Dienst, die hier momenteel onderzoek naar doen. Ik heb zojuist gesproken met een collega. Ik heb aangegeven dat dit probleem nog steeds speelt en mijn collega’s doen hun uiterste best om je zo snel mogelijk te bereiken.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Fldspierings. Ik zie in mijn systemen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klachtenafdeling en dat daar een oplossing uit is gekomen. Is alles inmiddels duidelijk of heb je nog ergens mijn hulp bij nodig?

Reageer