Beantwoord

Heel slecht bereik binnenshuis

  • 6 September 2019
  • 4 reacties
  • 258 keer bekeken

Sinds enkele weken is het bereik binnenshuis (voornamleijk de woonkamer) heel erg slecht. Was altijd al minder. Maar nu is het echt vreselijk slecht.
Ik heb maar 1 streepje of geen. Dus krijg een sms dat ik een gesprek gemist heb terwijl mijn telefoon helemaal niet is overgegaan. Ik heb ook geen gemist gesprek in mijn belhistorie.
Deze sms krijg ik ook pas als ik naar buiten of ergens naar de voorkant van het huis ga.
Dit is bij al mijn familieleden zo slecht momenteel. Mijn man en ik KPN mobiel en de kinderen hebben YouFone (ook KPN).
Hoe verhelpen we dit probleem??
icon

Beste antwoord door Joran 3 October 2019, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Petra, wat balen dit!

Het bereik binnenshuis is wat lastiger dan buitenshuis. Vooral isolatie kan het moeilijker maken voor het signaal om door te dringen. Als het echter opeens slechter is geworden kan er een andere oorzaak zijn die we moeten onderzoeken. Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en 06-nummer en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan ga ik na of er wijzigingen zijn geweest en, als het nodig is, maak ik een storingsmelding aan om dit verder te onderzoeken.
Gedaan Joran.
Hoop dat er wat uitkomt.
Vandaag viel de mobiele
verbinding tijdens het bellen tot 2x toe gewoon weg!! Zeer irritant!!
Reputatie 7
Badge +28
Dat kan ik me voorstellen! 😞

Ik begrijp dat je ook contact hebt gezocht met de telefonische helpdesk. Mijn collega heeft al een storingsmelding aangemaakt. We gaan dit verder onderzoeken en er wordt contact met je opgenomen. Als het niet lukt je telefonisch te bereiken (gezien de omstandigheden goed mogelijk) ontvang je een e-mail met een terugbelnummer. De doorlooptijd ligt op dit moment vrij hoog, ongeveer 2 weken. Hou daar rekening mee. Ik hoop dat het mijn collega's lukt de oorzaak te vinden en het probleem op te lossen.
Reputatie 7
Badge +28
Het heeft even geduurd maar ik zie dat er gisteren contact is opgenomen. Niet echt het nieuws waar je op had gehoopt, kan ik me voorstellen. Er zijn geen wijzigingen gevonden in het KPN netwerk. Er staat een verbetering in het netwerk gepland, maar dit zit nog in de planningsfase waar vergunningen en ander voorwerk worden geregeld. Het zal nog even duren voor er structurele verbetering komt. Hopelijk kun je met de tips vooruit tot de verbeteringen zijn uitgevoerd!