Vraag

Heraansluiten: Ik heb mijn betaalachterstand voldaan

• 15 september 2016
  • 2 reacties
  • 403 keer bekeken

krijg ik netjes een berichtje dat ik binnen 30 minunten weer aangesloten word . naar dat ik me betaal achter stand heb gedaan . nu al anderhalf uur aan het wachten bel ik kpn service zeggen ze daar tegen mijn dat het 4 uur duurt terwijl ik een bericht naar de betaling heb gekregen dat ik binnen 30 minuten weer zou worden aangesloten ik zit nu in amsterdam en kan geen taxi of family berijken dit is totaal geen service en dat zal wel komen omdat ik vandaag me abonnement heb opgezegd binne 3 maanden om dat de contract duur dan is afgelopen

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hallo,

Vooropgesteld dat het natuurlijk niet fijn is dat je afgesloten bent, het erg lastig kan zijn en soms buiten je schuld om, lees ik toch met verbazing je berichtje.
Ik hoop dat je inmiddels weer aangesloten bent,

Waarom ik met verbazing je berichtje lees, KPN levert een dienst, en volgens jullie overeenkomst dien je daar voor te betalen op vooraf gestelde tijdstippen. Nu doet de situatie zich voor dat er niet betaald is voor de dienst. KPN sluit dan op een gegeven moment de uitgaande kant van je overeenkomst om zo een betaling af te dwingen.
Dat is succesvol, immers jij betaald de rekening. Nu is het natuurlijk al erg coulant van KPN dat men dan zegt zo snel te kunnen acteren dat je vlug weer kunt beschikken over je uitgaande lijn en data.
Maar nu komt het, nu klaag jij over het feit dat je niet snel genoeg weer aangesloten word door KPN, terwijl KPN veel langer als normaal heeft moeten wachten op de betaling van jou zijde.

Ik vind het gek dat men na het betalen van een achterstallige rekening durft te klagen/eisen dat men niet naar eigen bescheiden mening snel genoeg weer aangesloten is..
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @r.duijzer, welkom op het forum! Balen dat je later opnieuw aangesloten werd dan in het berichtje aangegeven werd! Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Ik neem aan dat je inmiddels al wel weer aangesloten bent? Als dat onverhoopt niet het geval is hoor ik dat graag. Ik help je dan meteen verder!

Reageer