Beantwoord

Heraansluiting na blokkade

• 5 september 2018
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Gister mijn openstaande facturen betaald na blokkade (19:33) betaald via IDeal vanuit de MijnKPN app maar tot op heden nog niet aangesloten terwijl ik wel kan zien dat het geld van mijn rekening is afgeschreven

Is er iets wat ik hier aan kan doen ?
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 september 2018, 13:45

Hallo! Dan zou je inmiddels toch echt weer aangesloten moeten zijn, denk ik. Is dat ook al gebeurd? Mocht het nog niet zo zijn, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hallo! Dan zou je inmiddels toch echt weer aangesloten moeten zijn, denk ik. Is dat ook al gebeurd? Mocht het nog niet zo zijn, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer