Beantwoord

Herhaling van het foutief bezorgen van mijn nieuwe toestel

  • 2 July 2019
  • 5 reacties
  • 183 keer bekeken

Goedenavond,

Zoals twee jaar geleden werd ik benaderd door een medewerker van KPN met het bericht dat ik mijn abonnement mocht verlengen. Ik heb net zoals twee jaar geleden voor een verlenging met toestel gekozen. Toen is het helemaal mis gegaan. Het toestel is na een oud adres gestuurd. Ik had het goede adres door gegeven maar dit was klaarblijkelijk niet verwerkt. De boodschap was dat het mijn probleem was. Toen heb ik nog kunnen afspreken met mijn ex die dus op dat adres woonde en woont dat ik het daar kon ophalen. Inmiddels is onze relatie heel erg verslechterd en na een fikse ruzie hebben we contact volledig afgebroken.
Vandaag dus extra aangegeven staat het goede adres erin. Nee dat stond er niet het werd aangepast. Kreeg ook een bevestiging per mail en een code via sms om er van verzekerd te zijn dat het niet weer mis zou gaan. In de mail die ik kreeg stond ook mijn nieuwe adres. Vervolgens krijg ik de track and tracé code en staat daar als bezorg adres weer dat adres van mijn ex. Ik gebeld en excuses en ja het gebeurd vaker maar zou niet mogen. Ga even kijken maar nee ik kan niks voor u doen. Dat betekend dus dat mijn ex dat pakket kan aannemen en die telefoon eventueel kan verkopen of zelf houden en dat ik dan wel de kosten zou moeten betalen. Zelf post nl gebeld en ceva logistics beide gaven aan dat KPN alleen het adres kan laten veranderen of de zending terug roepen. Nogmaals naar de klantenservice gebeld. Dit maal kreeg ik iemand aan de lijn die het toch ook niet vond kunnen wat er was gebeurd en dat het zeker niet mijn probleem was. Zij zou een mail sturen naar hogerhand, mensen die wat meer toegang hadden etc. Ze zou mij terug bellen als ze wat van heb had terug gehoord.
Ik wacht inmiddels nog steeds op dat telefoontje.
Als de telefoon morgen op dat adres wordt bezorgd en hij neemt hem aan dan ga ik natuurlijk helemaal niks meer betalen. Ik laat dan alle automatische incasso’s stop zetten en schakel mijn rechtsbijstand verzekeraar in. Ik betaal mijn huidige abonnement alleen nog door tot het einde van de contractduur. Vervolgens stap ik dan ook meteen over.
Heb bewijs dat ik de adres wijziging heb door gegeven. Sterker nog de meneer die ik aan de telefoon had die had nogmaals alles aangepast en ook dat ene adres eruit gehaald. Vervolgens tijdens het tweede gesprek ziet mevrouw toch ergens weer dat oude adres terug komen.
Dat precies hetzelfde ook gebeurd twee jaar later is onbegrijpelijk. Hoe je als klant behandeld word vind ik ook uitermate schandalig! Dit is jullie fout en niet de mijne. Ik heb expliciet gevraagd en gezegd dit is mijn adres.
Ik hoop op een goede afloop.
icon

Beste antwoord door Stephanie1988 12 July 2019, 07:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @Stephanie1988 Welkom, allereerst, hier op het KPN Forum en goed dat je de moeite hebt genomen om je verhaal hier te doen. Het belangrijkste eerst: heb je je telefoon nu wel in goede orde ontvangen?

Vervolgens wil ik alles graag duidelijk hebben. Corrigeer me als ik het verkeerd begrijp. Je hebt je abonnement twee jaar geleden verlengd en het toestel dat je daarbij krijgt werd al op het verkeerde adres bezorgd. Nu heb je je abonnement wederom verlengd en blijkt je adres nóg niet te zijn aangepast? Dat vind ik heel bijzonder en erg kwalijk.

Ik kijk graag even mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? En, graag in een leeg opmerkingenveld ook het foute adres. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Stephanie1988 Hoe is de situatie nu? Ik heb geen reactie meer van je gezien en ik ben erg benieuwd of ik nog iets voor je kan doen. Laat je het weten?
Het is uiteindelijk goed gekomen maar zeker niet door hulp van KPN. Na bovenstaand verhaal krijg ik een aantal dagen geleden weer een mail van KPN met nog steeds het bekeerde adres erin. Het zou al minstens tien keer dorp verschillende klantenservice medewerkers veranderd zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat het goed is gekomen, @Stephanie1988 maar toch wel heel bijzonder dat het adres maar niet gewijzigd lijkt te worden. Wil je dat ik het nog voor je nakijk?
Nee dank je! Voor mij geen KPN meer. Bedankt voor de reactie.

Reageer