Beantwoord

Hi vs. KPN voorwaarden wijzigen abbo

• 28 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2993 keer bekeken

Beste KPN, op het forum zag ik deze post. Mijn vraag is of deze voorwaarden ook gelden voor Hi abbonementen?   Re: Hoogte bundel aanpassen

‎29-04-2012 15:36 - bewerkt ‎29-04-2012 15:38

-Je kunt maximaal 1 keer per maand je bundelhoogte wijzigen (naar boven of beneden).
-Je wijziging wordt meteen doorgevoerd. Het kan een uur duren voordat je wijziging zichtbaar is in MijnKPN. Log opnieuw in om je wijziging te zien. - Je kunt onbeperkt naar boven of beneden in je bundelhoogte.
-Wijzigen kan vanaf 3 maanden na het ingaan van je abonnement, zowel bij een nieuwe abonnement als bij een verlenging van een bestaand abonnement. Een andere bundelhoogte kiezen is altijd gratis.
-Je houdt de korting die je hebt op je abonnement (de hoogte van de korting wordt wel aangepast aan de nieuwe bundelhoogte).

Het resterende tegoed gaat mee als dit voor jouw abonnement van toepassing is. Na de wijziging wordt het proportionele tegoed van je nieuwe bundel opgeteld bij het resterende tegoed. Bijvoorbeeld: als je halverwege de maand je abonnement wijzigt, kun je, naast je resterende oude tegoed, ook gebruik maken van de helft van het tegoed van je nieuwe abonnement.

icon

Beste antwoord door Shugosha 28 maart 2014, 13:49

Het wijzigen van het abonnement van KPN die u noemt is onder de oude voorwaarden. Bij de huidige abonnement kan namelijk een wijziging worden gedaan 1 maand na ingang van het abonnement. Daarbij is het zo dat u niet lager kan gaan dan het abonnement waarmee u ingestapt bent.

De rest van de voorwaarden zijn correct en zijn exact hetzelfde bij Hi. Voor deze voorwaarden kunt u hier terecht.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het wijzigen van het abonnement van KPN die u noemt is onder de oude voorwaarden. Bij de huidige abonnement kan namelijk een wijziging worden gedaan 1 maand na ingang van het abonnement. Daarbij is het zo dat u niet lager kan gaan dan het abonnement waarmee u ingestapt bent.

De rest van de voorwaarden zijn correct en zijn exact hetzelfde bij Hi. Voor deze voorwaarden kunt u hier terecht.

Dag Shugosha,

bedankt voor je antwoord. Dus als ik het goed begrijp kan ik een abbonement van Hi kiezen en deze met korting via internet afsluiten en mocht ik naderhand besluiten het abbonement te wijzigen dan behoud ik de internetkorting (maar dan naar ratio van het nieuwe abbonement)?

Groeten,

Leon

Reputatie 7
Badge +12
Correct, het zal namelijk op basis van de actie zijn :)

Reageer