Beantwoord

Hoe gaat de bijbetaling van een toestel?

  • 9 May 2021
  • 4 reacties
  • 1157 keer bekeken

Hallo,

Ik had een vraag ik wil binnenkort mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel de iphone 12 pro max en hier voor moet ik eenmalig een bedrag bijbetalen voor het toesteldit is geen probleem maar ik vroeg mij af word dit bedrag afgeschreven bij de eerst volgende rekening of moet ik dit bij het afleveren betalen?

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 9 May 2021, 23:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @N3008 

Ik heb even gekeken, en volgens mij is dat bij de aankomende factuur.

Reputatie 7
Badge +12

Bij een nieuw abonnement is betaal je op het moment dat je het toestel krijgt, in de winkel of aan de deur.

Bij een verlenging zit dit bij de eerstvolgende factuur en soms bij de tweede. Soms is de eerstvolgende factuur al gemaakt voor dat je de verlenging hebt gedaan.

Bij een nieuw abonnement is betaal je op het moment dat je het toestel krijgt, in de winkel of aan de deur.

Bij een verlenging zit dit bij de eerstvolgende factuur en soms bij de tweede. Soms is de eerstvolgende factuur al gemaakt voor dat je de verlenging hebt gedaan.

Oke bedankt! 

Nee is geen nieuw abonnement heb al een paar keer verlengd maar omdat ik de vorige keer een abonnement in de winkel heb afgesloten en toen moest ik wel gelijk betalen en dit was ook een verlenging dus vroeg me af omdat ik het nu online wil gaan doen dat het dan bij de eerste rekening komt of tijdens aflevering.

Reputatie 7
Badge +12

Bij een nieuw abonnement is betaal je op het moment dat je het toestel krijgt, in de winkel of aan de deur.

Bij een verlenging zit dit bij de eerstvolgende factuur en soms bij de tweede. Soms is de eerstvolgende factuur al gemaakt voor dat je de verlenging hebt gedaan.

Oke bedankt! 

Nee is geen nieuw abonnement heb al een paar keer verlengd maar omdat ik de vorige keer een abonnement in de winkel heb afgesloten en toen moest ik wel gelijk betalen en dit was ook een verlenging dus vroeg me af omdat ik het nu online wil gaan doen dat het dan bij de eerste rekening komt of tijdens aflevering.

In en winkel zoals telecominatie, optie1, mediamarkt of je lokale telecomboer zal je voor een verlenging in de winkel betalen. Bij een officiële kpn winkel te vinden op www.kpn.com/winkel hoeft dit niet.