Vraag

hoe kan het dat ik van 30gb na 10gb ga ik heb al jaren een abonnement bij jullie..?? zonder uberhaupt het te melden, en dit moet onbeperkt internet zijn?

  • 29 October 2019
  • 14 reacties
  • 286 keer bekeken

 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heb je onlangs nog iets veranderd? Ben je overgestapt met je vaste internet en telefoon abonnement?

Ik heb mn telefoon abonnement het zelfde gehouden, kwa internet / bellen, alleen heb m’n telefoon afbetaald. Dus overgestapt na simonly. Kreeg alleen een vakantie werker aan de telefoon, waar ik geen vertrouwen in heb.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb mn telefoon abonnement het zelfde gehouden, kwa internet / bellen, alleen heb m’n telefoon afbetaald. Dus overgestapt na simonly. Kreeg alleen een vakantie werker aan de telefoon, waar ik geen vertrouwen in heb.

Dat had je helemaal niet hoeven te doen. Je toestelkosten vallen automatisch weg en je abonnement loopt dan feitelijk sim-only door onder verder dezelfde voorwaarden. Maandelijks opzegbaar.

Nu heeft u misschien een hussel abonnement? 

Nee heb een abonnement onbeperkt bellen internet via kpn en heb de telefoon via hun alleen wel in één keer overgemaakt ivm lening opnemen

Reputatie 7

Wat is de einddatum van jouw mobiele abonnement?

Reputatie 4
Badge +4

Als ik goed begrijp had jij een abonnement met toestel, na 2 jaar (denk ik) is het toestel betaald en heb jij het abonnement omgezet naar een Mobile-only.

 

Dan heb je dus een nieuw abonnement afgesloten, en de daarbij behorende bel/sms minuten en databundel. Kijk even in de aanvraag wanneer het huidige afloopt, kan zijn dat dit niet gelijk loopt met de maand. Dan kan het zijn dat men een berekening heeft los gelaten, dus nieuw contract per bepaalde datum en dan hoeveel dagen. Daar het aantal MB's voor berekend.

 

Mijn vrouw heeft ook zoiets, per 23-10 liep haar oude abonnement af, opeens minder MB's maar dit zal per 1 november weer normaal zijn.

Bedankt voor de info, m’n nieuwe abonnement is vanaf 20-10-19 in gegaan, zal vnv even proberen contact op te nemen telefonisch

Reputatie 7
Badge +24

Dan heb je nu dus hussel. En ik kan het verkeerd hebben, maar met hussel bestaat 30 gb bundel helemaal niet meer. De max is een 20 gb bundel. Onbeperkt internet is wel mogenlijk, maar alleen als je ook internet thuis van KPN hebt.

Reputatie 7

Dan heb je nu dus hussel.

Het lijkt er wel op, maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat @Hoe kan het dat ook een Hussel abonnement afgesloten heeft. Dat is afhankelijk van wanneer het contract is aangegaan. Was dit voor 8 oktober of vanaf 8 oktober?

Reputatie 7
Badge +24

Dan heb je nu dus hussel.

Het lijkt er wel op, maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat@Hoe kan het dat ook een Hussel abonnement afgesloten heeft. Dat is afhankelijk van wanneer het contract is aangegaan. Was dit voor 8 oktober of vanaf 8 oktober?

Dat was 20-10 schrijft@Hoe kan het dat 

"Bedankt voor de info, m’n nieuwe abonnement is vanaf 20-10-19 in gegaan, zal vnv even proberen contact op te nemen telefonisch"

Reputatie 7

Dan heb je nu dus hussel.

Het lijkt er wel op, maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat@Hoe kan het dat ook een Hussel abonnement afgesloten heeft. Dat is afhankelijk van wanneer het contract is aangegaan. Was dit voor 8 oktober of vanaf 8 oktober?

Dat was 20-10 schrijft@Hoe kan het dat 

"Bedankt voor de info, m’n nieuwe abonnement is vanaf 20-10-19 in gegaan, zal vnv even proberen contact op te nemen telefonisch"

Maar dat wil niet zeggen dat het contract niet voor 8 oktober is afgesloten.

Weet je nog, 120 dagen voor het einde van je contract kan je al verlengen.

Het gaat dus niet om de ingangsdatum van het contract, maar om de datum waarop het het contract aangegaan is.

Reputatie 5
Badge +7

Hoi @Hoe kan het dat , leuk dat je verlengd hebt! Welkom op ons forum 😃.

Wat @roelfsema zegt, is juist. Ik zal het verduidelijken aan de hand van een voorbeeld. Stel dat je verlenging vandaag (30 oktober) wordt verwerkt. Je betaalt dan niet de gehele maand oktober het nieuwe bedrag, maar je betaalt van 1 t/m 30 oktober dit gedeelte van het oude bedrag en van 30 t/m 31 oktober het gedeelte van het nieuwe bedrag. Je krijgt dan ook naar rato een aantal MB's.

Per 1 november krijg je nu de volledige bundel en zul je ook voor de volledige maand betalen.  Ben je er mee bekend dat je eenmalig extra MB's kunt kopen om de maand door te komen? 

Reputatie 5
Badge +7

@Hoe kan het dat  Het is inmiddels 1 november geweest, klopt je bundel nu wel? Ik hoor graag van je :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +7

@Hoe kan het dat  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer