Beantwoord

Hoe kan ik oude facturen aanvragen?

• Deelnemer
  • 6 reacties
Goedemiddag op welke wijze kan ik mijn overzichtsfacturen van 2017 opvragen.
mvg ehc Chavanu

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 januari 2019, 12:10

Goedemorgen Ecu, De beste wensen voor 2019 😃 Ik kan ervoor zorgen dat je de facturen van 2017 per mail ontvangt. Kan ik de facturen mailen naar het e-mailadres van je forumaccount?

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag hoe kan ik de overzichts facturen van 2017 nog achterhalen voor mijn 06 nummer
pmvg E. Chavanu
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen Ecu, De beste wensen voor 2019 😃 Ik kan ervoor zorgen dat je de facturen van 2017 per mail ontvangt. Kan ik de facturen mailen naar het e-mailadres van je forumaccount?
Geweldig, zou heel mooi zijn. Bedankt en ook een mooi jaar gewenst.
emailadres is prima.
Reputatie 7
Badge +18
Jij ook bedankt Ecu. 🙂 Ik heb alle facturen van 2017 verzonden per e-mail. Mocht je nog iets missen of je hebt nog vragen, laat je het dan weten?
Goedemiddag, vriendelijk dank voor de inmiddels ontvangen facturen maar hierin ontbreken de belgegevens. De door mij gebelde en ontvangen telefoonnummers, zijn ook die nog beschikbaar of op een of andere manier te achterhalen. Ik verneem het graag, en nogmaals dank voor deze gegevens.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ecu, Bijlagen waarin specificaties staan mogen we i.v.m. de wet op de privacy maximaal 6 maanden bewaren. Vandaar dat je ze niet meer ziet staan op de facturen van 2017. De facturen waarvan je de specificaties nog wel kunt bekijken, kun je het beste opslaan voor het geval je de specificaties nog eens nodig hebt.
Ai dat is jammer maar nogmaals dank voor je reacties.

Reageer