Beantwoord

Hoe kom ik aan het mobiele nummer op mijn i-pad?

  • 21 August 2019
  • 8 reacties
  • 245 keer bekeken

Hoe kom ik aan mijn mobiele nummer van de datacard van KPN in mijn i-pad?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Noordzee 21 August 2019, 13:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat kan je op deze manier opzoeken:

De nieuwe data Sim card in een mobiele telefoon plaatsen. Dan *149# intoetsen en dit nummer bellen.

Dan komt in het beeldscherm het juiste mobiele nummer wat begint met 097 en daarna nog 9 cijfers.

Dan je Sim card terugplaatsen in je I-pad.

Vervolgens inloggen op MijnKPN en dan koppelen. Na een paar minuten is dit dan werkend.
Beste Noordzee,

Heb ik gedaan, krijg dan in scherm een 11-cijferig nummer dat begint met 316........
Dus geen 097..........

Wat nu?


Mvg,
Evert
Reputatie 7
Badge +28
Dan is het nummer 06-12345678, de cijfers 12345678 vervangen door de cijfers die je ziet na de 6.

Dat zou dan het door jou gevraagde nummer zijn.
Dan is het nummer 06-12345678, de cijfers 12345678 vervangen door de cijfers die je ziet na de 6.

Dat zou dan het door jou gevraagde nummer zijn.
Dit is inderdaad de oplossing! Bedankt voor de support.
MvgEvert
Reputatie 7
Maar data-only sims mogen helemaal niet met een 06 nummer geleverd worden en er is zelfs een slag geweest waarbij 06 nummers die als data-only sim geleverd waren pro-actief door de providers (ook KPN) omgezet zijn in 0970 nummers.
Het bevreemdt me dan ook dat jouw data-only sim een 06 nummer is.
Reputatie 7
Badge +21
Welkom op het forum @Evert66. Ik zie dat @Noordzee jouw vraag heeft beantwoord. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je.

@wjb Ik denk dat Evert ook kan bellen met zijn mobiele abonnement en geen data-only abonnement heeft. Klopt dat Evert?
Klopt

Reageer