Beantwoord

hoe lang duurt het voordat je de nieuwe simkaart ontvangt?

• 26 juni 2017
  • 2 reacties
  • 917 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement met telefoon afgesloten,de telefoon heb ik inmiddels al een week maar nog geen simkaart,normaal heb je die toch al na een dag?
icon

Beste antwoord door Koen_1 29 juni 2017, 11:50

Hoi @sutton, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Heb je de nieuwe simkaart inmiddels al wel ontvangen? Zie deze pagina: aanvragen SIM-kaart bij een abonnement voor meer informatie. Als je de simkaart nu nog steeds niet ontvangen kun je in een KPN winkel bij jou in de buurt meteen een nieuwe simkaart meekrijgen. Uiteraard kun je ook nog een reactie op m'n privébericht sturen, dan help ik je verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @sutton, vervelend om te lezen dat je de simkaart voor je nieuwe abonnement nog niet ontvangen hebt! Graag bekijk ik de situatie, en help je verder 🙂 Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @sutton, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Heb je de nieuwe simkaart inmiddels al wel ontvangen? Zie deze pagina: aanvragen SIM-kaart bij een abonnement voor meer informatie. Als je de simkaart nu nog steeds niet ontvangen kun je in een KPN winkel bij jou in de buurt meteen een nieuwe simkaart meekrijgen. Uiteraard kun je ook nog een reactie op m'n privébericht sturen, dan help ik je verder!

Reageer