Beantwoord

Hoe lang na release van de telefoon voordat ik deze thuis krijg.

• 2 april 2018
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Beste medemensen,

Ik heb op 18 maart de Sony Xperia XZ2 gepre-ordered. De officiele release is op 6 april. Ik kan natuurlijk niet wachten tot ik hem eindelijk in ontvangst mag nemen en mijn vraag hierbij is dus: heeft iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt na de releasedatum voor mijn pakketje wordt bezorgd? Gaat dit om een paar dagen, een week, twee weken, drie weken, een hele maand?!

Ik hoop dat iemand enige indicatie voor me heeft want ik ben toch echt wel een van de meest ongeduldige personen op deze aardbodem. Alvast bedankt!

Angelique
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 april 2018, 12:53

Ha Angelique! Ik kan me heel goed voorstellen dat je zot te springen om dat mooie nieuwe toestel en geen tel langer wilt wachten dan noodzakelijk. In algemene zin hangt er een beetje vanaf wanneer je je toestel besteld hebt en hoe snel de fabrikant de toestellen aan ons uitlevert. Als ik op de site kijk betekent het voor jou dat je ‘m op 6 april ook echt bezorgd zou moeten krijgen. Als je op deze pagina je ordernummer en je postcode invoert kun je je bestelling zelf in de gaten houden en zie je precies wanneer de postbode langskomt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ha Angelique! Ik kan me heel goed voorstellen dat je zot te springen om dat mooie nieuwe toestel en geen tel langer wilt wachten dan noodzakelijk. In algemene zin hangt er een beetje vanaf wanneer je je toestel besteld hebt en hoe snel de fabrikant de toestellen aan ons uitlevert. Als ik op de site kijk betekent het voor jou dat je ‘m op 6 april ook echt bezorgd zou moeten krijgen. Als je op deze pagina je ordernummer en je postcode invoert kun je je bestelling zelf in de gaten houden en zie je precies wanneer de postbode langskomt!
Hi Bart,

Bedankt voor je reactie! dat zou super fijn zijn als hij dan al van mij is! Ik zal het in de gaten houden.

Groeten,
Angelique

Reageer