Beantwoord

Hoe nummer van pakket verwijderen en dan aan een nieuw rekeningnummer toevoegen?

• 5 januari 2018
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,

Excuses als het raar in de titel beschreven staat. Ik ben dus deel van een gezamenlijk pakket samen met mijn ouders, die daarvoor betalen. Ik heb nu gewoon 200 sms en belminuten. Aangezien ik net een baantje kreeg, zou ik dus graag ook 1 of 2 GB erbij doen, maar dan van mijn eigen rekening (hij staat nu op die van hen). Mijn probleem is; mijn nummer zit dus nu in dat pakket. Ik zou graag mijn nummer uit dat pakket willen halen, en dus aansluiten aan mijn eigen rekening om het te betalen. Hoe kan ik dit doen en kan ik hierbij ook mijn nummer houden of moet ik een nieuwe simkaart kopen?

Alvast bedankt!

Luca
icon

Beste antwoord door Bart_ 9 januari 2018, 10:12

Dag Luca. Ik denk dat ik het begrijp, maar ik zet het nog even op een rijtje voor de zekerheid.

Je hebt een mobiel abonnement van ons. Dat staat geregistreerd op het adres van je ouders en de contractant is ook één van je ouders. Jij wilt je abonnement iets ophogen en eigenlijk zou je ook de rekeningen zelf willen betalen.

Het wijzigen van je abonnement kan hoe dan ook. Dat is heel eenvoudig en kun je via MijnKPN regelen. Wil je dat het abonnement op jouw naam komt te staan, dan kun je een contractovername laten uitvoeren in één van onze winkels. Dan neem je het lopende abonnement over en komt het op jouw naam te staan. Hier lees je daar alles over.

Uiteraard wijzigt het adres niet, je woont bij je ouders neem ik aan. Zo behoudt je ook de voordelen van KPN Compleet . Hou dat ook in het achterhoofd bij het ophogen van je abonnement. Je datategoed wordt al verdubbeld, dankzij Compleet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Luca. Ik denk dat ik het begrijp, maar ik zet het nog even op een rijtje voor de zekerheid.

Je hebt een mobiel abonnement van ons. Dat staat geregistreerd op het adres van je ouders en de contractant is ook één van je ouders. Jij wilt je abonnement iets ophogen en eigenlijk zou je ook de rekeningen zelf willen betalen.

Het wijzigen van je abonnement kan hoe dan ook. Dat is heel eenvoudig en kun je via MijnKPN regelen. Wil je dat het abonnement op jouw naam komt te staan, dan kun je een contractovername laten uitvoeren in één van onze winkels. Dan neem je het lopende abonnement over en komt het op jouw naam te staan. Hier lees je daar alles over.

Uiteraard wijzigt het adres niet, je woont bij je ouders neem ik aan. Zo behoudt je ook de voordelen van KPN Compleet . Hou dat ook in het achterhoofd bij het ophogen van je abonnement. Je datategoed wordt al verdubbeld, dankzij Compleet!
Reputatie 7
Badge +19
Dag Luca. Ik vroeg me af of alles je duidelijk is geworden. Ik heb geen antwoord meer van je gelezen, dus als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag van je.

Reageer