Na 10 X een foute PUK code wordt de simkaart geblokkeerd. Dan kun je alleen weer bellen door een nieuwe sim aan te vragen.
Je kunt de PUK opzoeken via: het bankpasformaat kaartje waar je sim indertijd in geleverd is (heb je daar uitgedrukt). Ook het simkaartnummer staat daarop. Je dient dat kaartje (eigenlijk) te bewaren.
De PUK staat ook vermeld in MijnKPN. Hopelijk had je die al voordat je 3 X de foute PIN intoetste.
Meer uitleg en ook nog een Tool voor opzoeken PUK:
http://kpn.com/pukcode
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.