Beantwoord

Hoe vraag ik een tweede SIM-kaart aan?

  • 27 February 2019
  • 5 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik wil een extra SIM-kaart voor mijn tweede telefoon. Vroeger had ik altijd twee SIM-kaarten voor hetzelfde nummer. Ik heb de aanwijzingen onder vervangende of extra SIM-kaart aanvragen gevolgd en nu staat er op de ontvangen SIK-kaart dat de andere ongeldig wordt bij het activeren van de nieuwe. Nog telefonisch nog via chat wordt de vraag begrepen. Het is mij niet gelukt om een mens aan de lijn te krijgen.
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 February 2019, 12:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @JALisman, Welkom op het forum. Wanneer je gebruik wilt maken van hetzelfde nummer in twee telefoons, heb je een Duo SIM-kaart nodig. Bij het gebruik van de Duo SIM-kaart moet je er rekening mee houden dat je slechts 1 toestel tegelijkertijd kunt gebruiken. Aangezien je eerder al een extra SIM-kaart hebt gebruikt voor hetzelfde nummer ga ik er vanuit dat je hiervan op de hoogte bent. Zou je je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan stuur ik een Duo SIM-kaart op.
Dank, Marina. Het is mij inmiddels al gelukt om een Duo simkaart te bestellen door aan de chatbot te melden dat ik met een mens wilde chatten. Daar was ik bij mijn eerdere contacten met de chatbot niet opgekomen. En ook niet bij mijn gesprekken met de telbot. Beide robotten wisten niet wat tweede of extra betekent en melden mij ook niet hoe ik met een mens in contact kon komen. Ik vind het ook jammer dat de Duo simkaart nergens op de website wordt vermeld. Wel staat er ergens dat je een extra simkaart kan bestellen, maar niet hoe je dat dan doet op een eenvoudigere wijze dan de door mij gekozen route.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. Het heeft je wel wat moeite gekost en dat is natuurlijk nooit onze bedoeling. Jouw feedback zullen we meenemen ter verbetering van onze dienstverlening. Ondanks dat je al geholpen bent met een extra SIM-kaart, help ik je graag als je toch nog vragen hebt. Voor nu wens ik je een fijne middag 🙂

Ik wil een extra SIM-kaart voor mijn tweede telefoon

 Ik heb de aanwijzingen onder vervangende of extra SIM-kaart aanvragen gevolgd en nu staat er op de ontvangen sim-kaart dat de andere ongeldig wordt bij het activeren van de nieuwe. 

kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen kan ik naar een kpn winkel of moet dit online

Zie je eigen topic/vraag, @wilhelmus59 . Dit is een stokoud topic.

Reageer