hoelang duurt de verwerking van een annulering

  • 13 juli 2015
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Graag advies.

Waarom krijg ik wel een bevestigings bericht bij een nieuw contract via email, maar geen bevestiging van een annulering per email.

Het is verwarrend en onduidelijk.

KPN doet er goed aan ten aller tijde een bevestiging te sturen of de klant via een formulier alles zelf te laten regelen en daarvan een printscreen te laten maken.

Bewijs is essentieel om verkeerde contracten te voorkomen.

KNP maakt nu teveel fouten maar de klanten zijn de dupe.

Graag snelle aktie

Met vriendelijke groet

Sharin


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen 

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over de annulering van jouw contract. In de meeste gevallen duurt het een aantal werkdagen. Dit heeft ermee te maken dat we je nieuwe abonnement weer om moeten zetten naar je oude abonnement. Ik wil graag voor je nakijken hoe het ervoor staat met de annulering en je hier duidelijkheid over geven. Wil je me hiervoor een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik het na.

Reageer