Beantwoord

hoelang duurt de verwerking van een annulering

• 12 november 2012
  • 3 reacties
  • 8442 keer bekeken

ik heb contact gehad met kpn over een annulering van mijn verlenging, hoelang duurt het voordat zoiets verwerkt is?

icon

Beste antwoord door Daan__ 15 november 2012, 10:02

Beste annebrugman1,

Normaliter praten we over een periode van 5 werkdagen waarin de opzegging wordt verwerkt. Hierna gaat de maand opzegtermijn in (of drie maanden als het gaat om een zakelijke aansluiting). Hierover ontvang je uiteraard een brief.

Op welke datum heb je de opzegging doorgezet? En heb je inmiddels een brief ontvangen? Zo niet, dan zou ik graag je telefoonnummer en de naam van de contractant doorgezet krijgen in een privébericht. Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

recent hetzelfde gehad en hierbij is een periode van 6 dagen besproken.

ik wacht nog op de definitieve verwerking.

Gisteren had ik telefonisch contact en toen hoorde ik dat ze de annuleringen van 6-11-12 aan het verwerken waren.

Ze hebben een grote achterstand dan gebruikelijk gaven ze aan

Reputatie 4
Badge +3
Beste annebrugman1,

Normaliter praten we over een periode van 5 werkdagen waarin de opzegging wordt verwerkt. Hierna gaat de maand opzegtermijn in (of drie maanden als het gaat om een zakelijke aansluiting). Hierover ontvang je uiteraard een brief.

Op welke datum heb je de opzegging doorgezet? En heb je inmiddels een brief ontvangen? Zo niet, dan zou ik graag je telefoonnummer en de naam van de contractant doorgezet krijgen in een privébericht. Ik hoor graag van je!

Reageer