Beantwoord

Hoelang duurt het voor nummerbehoud?

  • 1 November 2019
  • 3 reacties
  • 5334 keer bekeken

Ik heb vandaag 3 simkaarten van kpn geactiveerd, alleen er zit zojuist op alle 3 de simkaarten een nieuw nummer op. Wanneer krijg ik een mail voor nummerbehoud?

 

[i]*Admin: topic verplaatst naar juiste board[/i]

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 November 2019, 17:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Je krijgt volgens mij geen mail maar wel veel sms'jes op je huidige nummer (dus het nummer dat je hebt opgegeven bij de bestelling . Sowieso 1 of enkele dagen voor de werkelijke portering krijg je een sms met de aankondiging.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Moorj239 welkom op ons KPN forum! Nummerbehoud gaat als volgt:
 

  1. Je krijgt (mits het geen prepaid/zakelijk is) een sms op je huidige nummer om akkoord te gaan met nummerbehoud. Dit gebeurd 1 of 2 dagen na het aanvragen van je nummerbehoud. 
  2. Je krijgt dan een nieuwe SIM-kaart thuisgestuurd. Daarbij ontvang je een e-mail met de datum waarop jouw nummer wordt overgezet. Die datum is afhankelijk van jouw huidige provider en het moment waarop je contract bij deze provider afloopt.
  3. Twee dagen voor het moment van overzetten ontvang je een sms ter herinnering.
  4. Als je telefoonnummer is overgezet, doet je oude SIM-kaart het niet meer. Vanaf dat moment bel je met je nieuwe KPN SIM-kaart.

Heb je de eerste stappen al doorlopen? Zo niet, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. En bij opmerkingen de nummers waar het omgaat! Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Moorj239 ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer