Beantwoord

Hoge kosten voor internetgebruik in VS op 18 september.

  • 2 November 2019
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 5 November 2019, 14:16

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Gebruiker1234567 , dan heb je op dat moment mobiele data AAN hebben staan op je mobiel inclusief ROAMING.

Aangezien er veel automatisch gebeurt in een GSM als deze bereik heeft loop je zo tegen de (gelukkig) begrensde kosten aan van ongeveer 60 euro.

Als je niet voor onverwachte kosten wil komen te staan (in het buitenland) zet je voor alle zekerheid mobiele data uit en geef je aan dat (bepaalde) apps alleen via WiFi mogen communiceren.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Gebruiker1234567 Welkom hier op het KPN Forum. Ik zie dat je medeforumgebruiker Jan je al de nodige uitleg heeft gegeven. Je hebt inderdaad kosten gemaakt voor het gebruik van data buiten de EU. Om dergelijke kosten niet te ver uit de hand te laten lopen, blokkeren we het dataverbruik als je 60,- hebt verbruikt. Je kunt trouwens aangeven of je toch door wilt gaan met data verbruiken of niet. We raden echter altijd aan om een databundel voor het buitenland in te schakelen. Dat is altijd goedkoper. 

Reageer