Goedemorgen,
Per 28-02-2020 mag ik mijn abonnement verlengen. Ik ben al jaren klant van jullie, en vrijwel altijd tevreden. Ik was aan het kijken voor een nieuw abonnement (wel te vroeg daar ben ik bewust van, maar oriĆ«nteren) Ik keek op mobiel.nl waar ik een mooi abonnement zag voor 56 euro per maand. 0 euro aanbetalen voor de iphone 11 pro. Als ik verder wil kijken naar product bestellen, kan ik aangeven dat ik mijn nummer wil behouden, en dat mijn huidige provider KPN is. Dit abonnement op mobiel.nl wordt ook door KPN aangeboden! De enige optie is dan op verlengen drukken, dit gedaan en er komt een hele andere prijs, namelijk: eenmalige toestel kosten 102,- en nogmaals per maand 68,-Ā
Ik vind dit een enomr groot prijs verschil voor hetzelfde product. Nu voel ik mij gedwongen om jullie te verlaten en een nieuw abonnent af te sluiten met als gevolg dat ik mijn nummer kwijt ben! ik vind het een zeer slechte klanten binding als er zoveel verschil zit in of nieuw abonnement of verlengenā¦.Ā
Ā
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel