Beantwoord

HTC One X duurder

• 12 april 2012
  • 13 reacties
  • 8555 keer bekeken

Goedemorgen,

ik kan mijn abonnement verlengen sinds een week.

Ik wilde graag de HTC One X met een nieuw abonnement.

Ik moet dan eenmalig 110 euro (afgerond) betalen.

Voor nieuwe klanten is het toestel gratis.

Na contact verkoop via de klantenservice werd ik niet wijzer, ik had gewoon pech en niks was mogelijk.

Na mailcontact werd ik doorverwezen naar verkoopservice, dit keer een direct 0800 nummer.

Na contact via 0800 nr werd mij gezegd dat ik dan maar mij abo moest opzeggen! en een nieuwe moest afsluiten om het toestel gratis te verkrijgen.

mvg,

Wilco

icon

Beste antwoord door Cornelis 12 april 2012, 11:25

Beste visserwilco,

Graag zou ik dit voor u willen oppakken.

Kunt u mij via een privebericht uw klantnummer en mobiele nummer toesturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste visserwilco,

Graag zou ik dit voor u willen oppakken.

Kunt u mij via een privebericht uw klantnummer en mobiele nummer toesturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Dank u voor de snelle reactie.

Ik had vooraf niet verwacht dat het nog opgelost zou worden.

Alsnog complimenten voor de service.

Ook ik wil de htc one x kopen d.m.v. het verlengen van mijn abonement. Heb dus hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +11
Beste TonBeljon,

Graag verzoek ik ook u om mij via een privebericht uw klantnummer en mobiele nummer toe te sturen.

Na ontvangst van de gegevens kan ik het voor u oppakken en zien wat wij voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

dat probleem heb ik nu ook, beetje verwarrende info gekregen in KPN winkel ....

Hoe is het bij jullie nu opgelost ?

Nog niet, ik ga gebeld worden in beloofd.

Reputatie 7
Badge +11
Beste ikke-e,

Spijtig te horen dat het niet helemaal duidelijk is geweest in de winkel.

Ik pak het graag voor u op van deze kant, kunt u mij via een privebericht uw klantnummer en het mobiele nummer toe sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Duidelijke uitleg gekregen van klantendienst.

en mooie aanbieding gehad en geaccepteerd.

mvg

E

Dit was mij ook al opgevallen.

Bij het verlengen van je abonnement ben je als (reeds klant van KPN) duurder uit dan een nieuwe klant. Beetje vreemd. Je zou toch tenminste dezelfde voorwaarden verwachten voor reeds bestaande klanten, toch?

Reputatie 2
Badge
jullie moeten niet zo zeuren, enkel denken aan korting, korting en nog eens korting. Je bent toch zelf ook ooit klant geworden met een korting, dus niet blijven zeuren om korting. Is bij elke provider hetzelfde dat je als bestaande klant veel minder korting krijgt, maar jullie willen elke jaar weer korting.

Beste 'ookmooi', een beetje jammer dat je mijn vraag zo opvat. Mijn ervaring leert dat elk geval veelal op zichzelf staat. Even voor jou, ik heb de HTC al besteld, ik was alleen even benieuwd naar de reactie van KPN, meer niet.

Reputatie 7
Badge +11
Beste rene1bakker,

De informatie die wij nu hebben is dat de HTC One X met enkele dagen weer geleverd zal worden.

Dit onder voorbehoud, aangezien ook KPN afhankelijk is van de levering door de fabrikant van het toestel.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

• Ik ben inmiddels gebeld door KPN en het is netjes opgelost. Ik heb de htc one x besteld!

Reageer