Beantwoord

Huawei actie Smartwatch

  • 10 June 2019
  • 10 reacties
  • 657 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste,
Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt en een p30 genomen, bij deze zat een actie voor een Smartwatch. Nu heb ik wat ik weet alles goed ingevuld op hun actie site, maar blijkbaar is er toch iets mis gegaan. Alleen geen idee wat. Imei ingevuld Imei 2 ingevuld. Contract met Imei nummer mee gestuurd. Dus volgens mij moet alles kloppen? Kan iemand mij helpen?

Vriendelijke groet Kenny

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 June 2019, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @Kenny Willems . Welkom op het forum!
Gefeliciteerd met je toestel! Wat jammer dat het nog niet wil lukken met die aanvraag. Ik loop graag even de gegevens met je na.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 🙂
Reputatie 2
Badge
Profiel ingevuld in zoverre @Erwin_
Hoi Kenny, dank voor de gegevens.
Nog even om het zeker te weten: Hoe heb je het IMEI nummer van jouw toestel achterhaald?
Kun je voor de zekerheid dat nog even op een van onderstaande manieren doen:

  1. • achterop de accu.
  2. • op de aankoopbon.
  3. • op het polisblad.
  4. • op de achterkant van het toestel.
  5. • *#06# intoetsen en bellen op het toestel.
Mocht het daarna nog steeds misgaan, stel ik voor dat we via privégesprek de gegevens naast elkaar leggen 🙂
Hoi @Kenny Willems . Ik kan in ieder geval melden dat je IMEI nummer klopt. Ik heb je in een privébericht gestuurd welke van die twee bij je p30 hoort.
Wat er vervolgens mis gaat weet ik niet. Aangezien de actie via Huawei verloopt raad ik je aan om via hun formulier contact te zoeken en na te vragen wat er precies niet klopt aan jouw inschrijving: https://consumer.huawei.com/nl/support/ (onderaan de pagina hebben ze een online help waar je zo te zien kunt chatten met een medewerker )
Laat je weten hoe dit afloopt? Mocht vervolgens mijn hulp nodig zijn voor een document of iets dergelijks help ik je daar uiteraard graag bij.
Reputatie 2
Badge
Goede middag @Erwin_
Ik schijn geen aankoopbewijs te hebben mee gestuurd. Heb de telefoon online geregeld dus dacht het contract is het aankoopbewijs. Weet jij toevallig hoe ik hier aan kan komen?
Ah! Goed om te lezen . Nu weten we wat er mist en gelukkig kan ik je daar bij helpen.
Ik stuur je een vervangend aankoopbewijs! 🙂
Hoi @Kenny Willems . Is het gelukt met dat aankoopbewijs?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂
Reputatie 2
Badge
Excuses @Erwin_,
Druk met werk en even niet meer aangedacht.
Het is gelukt, top service 👍👍
Geen probleem! Ik ben blij dat het allemaal is opgelost! 🙂