Beantwoord

huawei p30 NE peacock blue uitgefaseerd maar toch te bestellen?

  • 14 January 2021
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

hoi 

ik heb afgelopen dinsdag de huawei p30 NE peacock blue besteld met t verlengen van mijn abbo .

achteraf hoor ik dat niet leverbaar  is tijdelijk maar wanneer kan ik t verwachten er is geen iindicatie erbij .

maar als ik de reactie hier lees  zijn jullie bezig met de p30 eruit te werken , waarom wordt ie dan nog wel online aangeboden 

*admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 January 2021, 11:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Keinote, welkom! Balen dit zeg! Ik zie in m'n lijstje dat de P30 Lite NE Peacock Blue inderdaad niet meer leverbaar is. Ik zie ze ook niet meer op de website staan. Het kan inderdaad gebeuren dat toestellen nét te lang op de op de website staan en in de tussentijd teveel besteld worden. Normaliter word je binnen een aantal dagen gebeld om een ander toestel te kiezen. Is dat bij jou ook gebeurd? Anders kan je het beste zelf even contact opnemen via 0800-0402. Momenteel staat alleen het type dat nog voorradig is online. Excuses voor het ongemak! 

Dat heb ik uiteindelijk begrepen idd. Ondertussen via een Ander weg verkregen dus is opgelost. @Marcia_  thnks voor de reactie