Vraag

Huawei P30 Pro - Sonos & charger actie

  • 6 April 2019
  • 36 reacties
  • 5011 keer bekeken

Hoi KPN!

Zojuist mijn abo verlengt en gekozen voor de Huawei P30 Pro. Ook gezien dat hier een actie opzit met een Sonos speaker & wireless charger. Hoe gaat dit in zijn werk? Krijg ik deze automatisch via jullie of moet ik hiervoor zelf actie ondernemen? De actievoorwaarden op jullie website (tot 12 april) komen namelijk niet overeen met die op de Huawei website (aanvraag mogelijk tot 8 april).

36 reacties

Ja heb ik ook gedaan en door actie voor Huawei gekozen hoewel mijn voorkeur eigenlijk de Samsung was.
Gisteren mooi toestel Hauwei P30 Pro ontvangen maar niks speaker en lader . Vraag me af of dit op korte termijn nog geleverd word anders gaat het toestel terug. Lijkt op een nep acktie. 😞
Typo , moet natuurlijk Huawei P30 pro zijn
Zelfde probleem hier....
Hoi..
Je moet hier je telefoon registeren:
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro
Dankje voor de link Robert gaan ik doen.
Komt hopelijk toch goed 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! De actie loopt inderdaad via Huawei zelf en het is dus zaak dat je je aankoop registreert, zoals @R0bert1990 al aangeeft. Mocht je qua registratiedata nog ergens tegenaan lopen, dan lees ik het graag.
Hoi KPN,

ik ben ook wel benieuwd hoe dit precies zit. Ik heb vrijdag mijn telefoon ontvangen en heb het hele weekend geprobeerd hem te registreren. De KPN helpdesk kon me niet verder helpen omdat "het een actie van Huawei betreft". Na contact gehad te hebben met de helpdesk van Huawei, bleek dat het registratie-formulier er het hele weekend uit lag, pas gisteravond werkte het weer.
Op dit registratieformulier moet je aangeven bij welke provider je je telefoon gekocht hebt en er wordt vermeld dat de promotie alleen geldig is bij een pre-order en dat de actie geldig was t/m gisteren.

Tot mijn verbazing hoorde ik vandaag reclame op de radio waarbij KPN pretendeert dat je de speaker en charger van KPN krijgt, en ook exclusief bij KPN, en dat de actie nog 5 dagen geldig is...
Dit klinkt haast alsof ik mij bij Huawei voor een totaal ander promotie-actie heb ingeschreven.
Kunnen jullie hier duidelijkheid over geven?
Ik zou ook graag willen weten of deze actie werkelijk t/m 12 april geldig is. Ik mag 11 april overstappen van T-Mobile naar kpn. Ik wil er wel zeker van zijn dat de actie dan nog loopt. Ook ik heb namelijk op de site van Huawei gelezen dat de actie t/m 8 april loopt??
Heeft KPN daar apparte afspraken over gemaakt??
Reputatie 7
Badge +20
Dag mensen. Een logische vraag. Ik heb het doorgezet naar een achterliggende afdeling en zodra ik uitsluitsel heb laat ik dat hier weten.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! De bevestiging: deze actie loopt -zoals we op de site aangeven- tot 12 april! Als je voor deze datum je bestelling doet kun je dus meedoen aan de actie.
In Groningen Herestraat zeggen ze zelfs tot en met 12 april, ik mag vrijdag verlengen. Hoe zit het nou met die actie???
Ik ben ook benieuwd. Mag verlengen vanaf 12 april. Aankomende vrijdag. Mocht ik nog gebruik kunnen maken van de actie dan ga ik voor de huawai.
Deze actie duurt echt maar 8 april staat ook op de actie site van Huawei.
Een tip zorg dat je goede foto's maakt van je aankoopbon want ze doen heel erg moeilijk als de foto's niet voldoen.
Echt werd er een beetje gek van eerlijk gezegd.
Ik ben ook al een dag aan het stoeien met het registreren bij Huawei; steeds wordt mijn screenshot van de telefoon met daarop omcirkeld de twee IMEI nummers afgewezen omdat het IMEI nummer niet leesbaar zou zijn. Screenshot is gemaakt op de telefoon zelf.

Hoe is dat bij jullie verlopen?
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb nogmaals gecheckt: de actie loopt tot en met 12 april. De tip van Tasso is sowieso een goede: maak een duidelijke foto van je aankoopbon.
Ik heb nogmaals gecheckt: de actie loopt tot en met 12 april. De tip van Tasso is sowieso een goede: maak een duidelijke foto van je aankoopbon.

Goede tip inderdaad, maar als je hem online bestelt heb je geen aankoopbon, alleen een bestelbevestiging zonder aankoopdatum... Daar schiet KPN naar mijn mening dus een klein beetje in tekort.

Wat betreft het IMEI nummer, je moet dus een foto van de sticker op de doos maken en uploaden (tja, lezen is moeilijk 😯)
Reputatie 2
Mijn vriendin heeft ook de telefoon besteld binnen de actieperiode, maar vooralsnog is het me niet gelukt te registreren. Met de volgende toelichting:
Wij hebben je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

  • Er is geen winkel zichtbaar op het aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopbewijs aangeleverd.
  • Het land van aankoop is niet zichtbaar op het aangeleverde aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen actieproduct zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • De IMEI is niet van een deelnemend actieproduct. Indien het actieproduct niet leesbaar/ zichtbaar is op het aankoopbewijs kan dit de reden hiervan zijn.

Nu heb ik geen aankoopbewijs,, want het gaat om een online verlenging. Hoe ga ik een bewijs krijgen wat wel voldoet aan de eisen van Huawei?
Dag mensen. Een logische vraag. Ik heb het doorgezet naar een achterliggende afdeling en zodra ik uitsluitsel heb laat ik dat hier weten.
Beste Bart,
Ik heb na jou geruststelling toch nog meer even Huawei gebeld. Zij hebben bevestigd dat de actie van kpn t/m 12 april loopt.
Ik heb 10 april mijn nieuwe toestel ontvangen en probeer deze aan te melden voor de actie. Helaas krijg ik na het invullen van mijn gegevens de melding dat het IMEI nummer niet tot de actie behoort.
Hoe kan dit? En hoe ga ik dat oplossen????
Ps. Ook ik heb geen papieren aankoopbon maar heb een screenshot van mijn orderbevestiging gemaakt.

Groet,
Daan
Mijn vriendin heeft ook de telefoon besteld binnen de actieperiode, maar vooralsnog is het me niet gelukt te registreren. Met de volgende toelichting:
Wij hebben je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

  • Er is geen winkel zichtbaar op het aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopbewijs aangeleverd.
  • Het land van aankoop is niet zichtbaar op het aangeleverde aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen actieproduct zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • De IMEI is niet van een deelnemend actieproduct. Indien het actieproduct niet leesbaar/ zichtbaar is op het aankoopbewijs kan dit de reden hiervan zijn.
Nu heb ik geen aankoopbewijs,, want het gaat om een online verlenging. Hoe ga ik een bewijs krijgen wat wel voldoet aan de eisen van Huawei?

Ik heb ook een verlenging maar je moet dat formulier gewoon even een foto van maken. Daar staat het toestel op en waar je verlengd hebt en je imei nummer. Bij mij was het genoeg en ik heb verlengd via belsimpel en is ook al goedgekeurd en alles is al onderweg.

Dag mensen. Een logische vraag. Ik heb het doorgezet naar een achterliggende afdeling en zodra ik uitsluitsel heb laat ik dat hier weten.Beste Bart,
Ik heb na jou geruststelling toch nog meer even Huawei gebeld. Zij hebben bevestigd dat de actie van kpn t/m 12 april loopt.
Ik heb 10 april mijn nieuwe toestel ontvangen en probeer deze aan te melden voor de actie. Helaas krijg ik na het invullen van mijn gegevens de melding dat het IMEI nummer niet tot de actie behoort.
Hoe kan dit? En hoe ga ik dat oplossen????
Ps. Ook ik heb geen papieren aankoopbon maar heb een screenshot van mijn orderbevestiging gemaakt.

Groet,
Daan



Orderbevestiging is genoeg hoor.
Reputatie 2

Mijn vriendin heeft ook de telefoon besteld binnen de actieperiode, maar vooralsnog is het me niet gelukt te registreren. Met de volgende toelichting:
Wij hebben je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

  • Er is geen winkel zichtbaar op het aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopbewijs aangeleverd.
  • Het land van aankoop is niet zichtbaar op het aangeleverde aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen actieproduct zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • De IMEI is niet van een deelnemend actieproduct. Indien het actieproduct niet leesbaar/ zichtbaar is op het aankoopbewijs kan dit de reden hiervan zijn.
Nu heb ik geen aankoopbewijs,, want het gaat om een online verlenging. Hoe ga ik een bewijs krijgen wat wel voldoet aan de eisen van Huawei?
Ik heb ook een verlenging maar je moet dat formulier gewoon even een foto van maken. Daar staat het toestel op en waar je verlengd hebt en je imei nummer. Bij mij was het genoeg en ik heb verlengd via belsimpel en is ook al goedgekeurd en alles is al onderweg.


Op de bevestiging van KPN staat dat dus allemaal niet.... Geen datum, geen imei nummer, niets. Enige wat er op staat is de naam van het toestel


Mijn vriendin heeft ook de telefoon besteld binnen de actieperiode, maar vooralsnog is het me niet gelukt te registreren. Met de volgende toelichting:
Wij hebben je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

  • Er is geen winkel zichtbaar op het aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopbewijs aangeleverd.
  • Het land van aankoop is niet zichtbaar op het aangeleverde aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen actieproduct zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • De IMEI is niet van een deelnemend actieproduct. Indien het actieproduct niet leesbaar/ zichtbaar is op het aankoopbewijs kan dit de reden hiervan zijn.
Nu heb ik geen aankoopbewijs,, want het gaat om een online verlenging. Hoe ga ik een bewijs krijgen wat wel voldoet aan de eisen van Huawei?
Ik heb ook een verlenging maar je moet dat formulier gewoon even een foto van maken. Daar staat het toestel op en waar je verlengd hebt en je imei nummer. Bij mij was het genoeg en ik heb verlengd via belsimpel en is ook al goedgekeurd en alles is al onderweg.
Op de bevestiging van KPN staat dat dus allemaal niet.... Geen datum, geen imei nummer, niets. Enige wat er op staat is de naam van het toestel


Oh oke dat is wel apart. Je wilt toch weten wanneer je verlenging ingaat.
Reputatie 2



Mijn vriendin heeft ook de telefoon besteld binnen de actieperiode, maar vooralsnog is het me niet gelukt te registreren. Met de volgende toelichting:
Wij hebben je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

  • Er is geen winkel zichtbaar op het aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopbewijs aangeleverd.
  • Het land van aankoop is niet zichtbaar op het aangeleverde aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen actieproduct zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • De IMEI is niet van een deelnemend actieproduct. Indien het actieproduct niet leesbaar/ zichtbaar is op het aankoopbewijs kan dit de reden hiervan zijn.
Nu heb ik geen aankoopbewijs,, want het gaat om een online verlenging. Hoe ga ik een bewijs krijgen wat wel voldoet aan de eisen van Huawei?
Ik heb ook een verlenging maar je moet dat formulier gewoon even een foto van maken. Daar staat het toestel op en waar je verlengd hebt en je imei nummer. Bij mij was het genoeg en ik heb verlengd via belsimpel en is ook al goedgekeurd en alles is al onderweg.
Op de bevestiging van KPN staat dat dus allemaal niet.... Geen datum, geen imei nummer, niets. Enige wat er op staat is de naam van het toestel
Oh oke dat is wel apart. Je wilt toch weten wanneer je verlenging ingaat.

Dat staat er wel op, maar dat is in de toekomst. Er staat geen datum op van "aankoop"en Imei nummer van het toestel, wat Huawei wil weten.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb 10 april mijn nieuwe toestel ontvangen en probeer deze aan te melden voor de actie. Helaas krijg ik na het invullen van mijn gegevens de melding dat het IMEI nummer niet tot de actie behoort.
Hoe kan dit? En hoe ga ik dat oplossen????

Dat is vreemd. Je hebt toestel binnen de actieperiode bij ons besteld en je voldoet dus aan alle voorwaarden? Dan kun je het beste contact met Huawei opnemen.


Dat staat er wel op, maar dat is in de toekomst. Er staat geen datum op van "aankoop"en Imei nummer van het toestel, wat Huawei wil weten.

Mijn vriendin heeft ook de telefoon besteld binnen de actieperiode, maar vooralsnog is het me niet gelukt te registreren. Met de volgende toelichting:
Wij hebben je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

  • Er is geen winkel zichtbaar op het aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopbewijs aangeleverd.
  • Het land van aankoop is niet zichtbaar op het aangeleverde aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen actieproduct zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • De IMEI is niet van een deelnemend actieproduct. Indien het actieproduct niet leesbaar/ zichtbaar is op het aankoopbewijs kan dit de reden hiervan zijn.
Nu heb ik geen aankoopbewijs,, want het gaat om een online verlenging. Hoe ga ik een bewijs krijgen wat wel voldoet aan de eisen van Huawei?

De aankoopdatum is de pre-orderdatum. Je nieuwe contract zul je ook al hebben ontvangen: daar staat alles op wat je nodig hebt.
Reputatie 2

Ik heb 10 april mijn nieuwe toestel ontvangen en probeer deze aan te melden voor de actie. Helaas krijg ik na het invullen van mijn gegevens de melding dat het IMEI nummer niet tot de actie behoort.
Hoe kan dit? En hoe ga ik dat oplossen????
Dat is vreemd. Je hebt toestel binnen de actieperiode bij ons besteld en je voldoet dus aan alle voorwaarden? Dan kun je het beste contact met Huawei opnemen.


Dat staat er wel op, maar dat is in de toekomst. Er staat geen datum op van "aankoop"en Imei nummer van het toestel, wat Huawei wil weten.

Mijn vriendin heeft ook de telefoon besteld binnen de actieperiode, maar vooralsnog is het me niet gelukt te registreren. Met de volgende toelichting:
Wij hebben je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

  • Er is geen winkel zichtbaar op het aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopbewijs aangeleverd.
  • Het land van aankoop is niet zichtbaar op het aangeleverde aankoopbewijs.
  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen actieproduct zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • De IMEI is niet van een deelnemend actieproduct. Indien het actieproduct niet leesbaar/ zichtbaar is op het aankoopbewijs kan dit de reden hiervan zijn.
Nu heb ik geen aankoopbewijs,, want het gaat om een online verlenging. Hoe ga ik een bewijs krijgen wat wel voldoet aan de eisen van Huawei?
De aankoopdatum is de pre-orderdatum. Je nieuwe contract zul je ook al hebben ontvangen: daar staat alles op wat je nodig hebt.

Het contract heb ik geuploadet, maar dat wordt geweigerd door Huawei omdat daar niet alle door hen vereiste gegevens op staan.

Reageer