Vraag

Huawei P30 Pro - Sonos & charger actie

  • 6 April 2019
  • 36 reacties
  • 5011 keer bekeken

Hoi KPN!

Zojuist mijn abo verlengt en gekozen voor de Huawei P30 Pro. Ook gezien dat hier een actie opzit met een Sonos speaker & wireless charger. Hoe gaat dit in zijn werk? Krijg ik deze automatisch via jullie of moet ik hiervoor zelf actie ondernemen? De actievoorwaarden op jullie website (tot 12 april) komen namelijk niet overeen met die op de Huawei website (aanvraag mogelijk tot 8 april).

36 reacties

Reputatie 2
Na 3x proberen toch ene bevestiging gehad dat de aanvraag is goedgekeurd 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Volgens kun je op het formulier per punt alle gevraagde zaken invoeren, toch? Als je hier tegenaan blijft lopen wil ik je aanraden om contact met Huawei zelf op te nemen.
Na 3x proberen toch ene bevestiging gehad dat de aanvraag is goedgekeurd :)
Op welke wijze heb je het geüpload? Ik heb de gehele bevestiging die je per mail krijgt opgeslagen als PDF en opgestuurd en kreeg dezelfde melding die jij had.
Reputatie 2
Ik heb het contract geuploadet en de bevestiging als PDF opgeslagen en toegevoegd. Als je op de link klikt om gegevens toe te voegen moet je vaak wel weer de documenten opnieuw uploaden, want hoewel het lijkt dat ze gekoppeld zijn klaagt het formulier toch over missende gegevens.
Ik heb het contract geuploadet en de bevestiging als PDF opgeslagen en toegevoegd. Als je op de link klikt om gegevens toe te voegen moet je vaak wel weer de documenten opnieuw uploaden, want hoewel het lijkt dat ze gekoppeld zijn klaagt het formulier toch over missende gegevens.

Ik heb nog geen contract, omdat mijn nieuwe contract pas ingaat in Juli. Ik ga vanavond wel even aan de slag! Anders print ik de bevestiging uit, maak een foto, en upload deze. Het gekke is dat het email-adres wat in de FAQ staat: promotiesnl@huawei.com niet werkt.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb nog geen contract, omdat mijn nieuwe contract pas ingaat in Juli. Ik ga vanavond wel even aan de slag! Anders print ik de bevestiging uit, maak een foto, en upload deze. Het gekke is dat het email-adres wat in de FAQ staat: promotiesnl@huawei.com niet werkt.
Als je bij ons je abonnement verlengt krijg je toch echt heel snel daarna je contract toegestuurd, ook als je abonnement pas later ingaat.
Reputatie 2
Het nieuwe contract van mijn vriendin gaat ook pas 1 augustus in, maar ze kreeg het wel gelijk de dag na bestelling via de mail toegestuurd.

Ik heb nog geen contract, omdat mijn nieuwe contract pas ingaat in Juli. Ik ga vanavond wel even aan de slag! Anders print ik de bevestiging uit, maak een foto, en upload deze. Het gekke is dat het email-adres wat in de FAQ staat: promotiesnl@huawei.com niet werkt.Als je bij ons je abonnement verlengt krijg je toch echt heel snel daarna je contract toegestuurd, ook als je abonnement pas later ingaat.

Als het gaat om contract als in mail van bevestiging, dan heb ik die zeker. Daar had ik ook al de upload een keer mee geprobeerd, zonder resultaat. Ik ga vanavond nogmaals aan de slag.
Reputatie 2
Hier gisteren alles ontvangen. Kleine twee weken na bevestiging. Zat naast de sonos en de oplader ook nog een bluetooth weegschaal bij.
Hier gisteren alles ontvangen. Kleine twee weken na bevestiging. Zat naast de sonos en de oplader ook nog een bluetooth weegschaal bij.

Hier ook alles ontvangen!

Geen bluetooth weegschaal helaas! Wat een geluk heb je dat je die er bij kreeg!
Reputatie 2

Hier gisteren alles ontvangen. Kleine twee weken na bevestiging. Zat naast de sonos en de oplader ook nog een bluetooth weegschaal bij.Hier ook alles ontvangen!

Geen bluetooth weegschaal helaas! Wat een geluk heb je dat je die er bij kreeg!


Ja, geen idee waar we dat aan te danken hebben (wellicht weten ze al zoveel van ons dat ze denken dat we die nodig hebben :P), zat verder geen begeleidend schrijven bij volgens mij. Best een mooi ding ook.

https://consumer.huawei.com/en/accessories/smart-scale/

Reageer