Beantwoord

Huawei p30 pro speaker werkt niet meer

  • 5 January 2020
  • 9 reacties
  • 352 keer bekeken

Sinds 2 dagen werkt de speaker van mijn Huawei p30 pro niet meer. Mensen horen mij wel maar ik hoor niets. Een factory reset heeft niet gewerkt. De week ervoor haperde de speaker ook al maar dan kreeg ik hem weer aan de praat met opnieuw opstarten. Iemand bekend met dit probleem?

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 January 2020, 19:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik vermoed dat dit een garantiedingetje wordt. Mijn advies is om ermee terug te gaan naar de winkel waar je de telefoon gekocht hebt. 

 

Ben er ook bang voor. Zal me melden in de KPN winkel. 

Reputatie 7
Badge +28

@Moupie  

Wat zeiden ze in de KPN-winkel? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Moupie Dat is knap vervelend en het klinkt inderdaad alsof er iets met het toestel zelf aan de hand is. Ben je al in de KPN winkel geweest? 

Ja bij de KPN winkel geweest. Zij willen het toestel gaan opsturen (probleem is bevestigd) maar dat houdt in dat ik mijn toestel 2 a 3 weken kwijt zal zijn. En je krijgt geen vervangend toestel. Moet nu dus eerst een vervangend toestel gaan regelen en dan opnieuw langs om mijn toestel te laten vesturen. Want ik kan niet zonder. Wel een beetje jammer deze slechte service op een toestel van een half jaar oud. Wordt vervolgd. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Moupie Goed dat het duidelijk is geworden en dat je toestel ter reparatie aangeboden kan worden. Voor dit soort zaken is een toestelverzekering erg handig: je kunt je verzekeren tegen schade en er is dan wel een mogelijkheid voor een leentoestel. 

Zinloos antwoord. Het betreft geen toestelschade maar een probleem van het toestel zelf. Dat pas 7 maanden oud is. En twee tot drie weken reparatie is extreem lang. Dus je verwacht een betere oplossing van KPN en niet zo een flut antwoord. 

Reputatie 7
Badge +20

Je mag van mijn antwoord vinden wat je vindt, maar ik kan er niets anders van maken @Moupie Met een toestelverzekering kun je in aanmerking komen voor een vervangend toestel. Als je die niet hebt afgesloten lukt dat niet. Dat is geen kwestie van serviceverlening, ben ik bang. Verder hebben we als KPN zijnde helaas ook geen invloed op de termijn waarbinnen een reparatie wordt uitgevoerd. Ik snap uiteraard dat je er van baalt en ik hoop dat alles snel weer in orde is. 

Een update: Inmiddels een Iphone 6s kunnen lenen en het toestel ruim twee weken geleden ingeleverd. Vandaag maar even gevraagd hoe het er voor staat. Gaat nog twee weken duren. Dus voor een reparatie mijn toestel zeker een maand kwijt😕

Reageer