Beantwoord

Huichelachtig: 4 maanden van te voren verlengen i.p.v. 6

• 25 mei 2017
  • 4 reacties
  • 369 keer bekeken

Onderhands, dat is de manier waarop voorwaardes in je contract veranderd worden. Vanwaar kom ik er nu pas achter dat ik niet langer 6 maanden van tevoren kan verlengen? Had ik hier geen mail of ander bericht over moeten ontvangen? De reden dat ik bij KPN zit zijn de 6 maanden. Nu is dat verkort naar 4 maanden. Ik neem aan dat mensen die voor april 2016 wel gewoon nog 6 maanden van tevoren mogen verlengen en dat dit een vreemde fout is van het nieuwe systeem.

Alvast bedankt voor de terugdraaiing.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Cindy_ 26 mei 2017, 12:29

Hallo Dani, welkom op het forum. Het is al een tijdje zo dat je geen 6 maanden, maar 4 maanden van tevoren vroegtijdig kunt verlengen. Dit is niet iets wat in de voorwaarden opgenomen is, vandaar dat we niet iedereen persoonlijk hebben benaderd hierover. Als dat wel in de voorwaarden had gestaan, dan hadden we dat wel gedaan. Ik vind het jammer om te lezen dat de algemene communicatie, via de website, je niet bereikt heeft. Doordat het niet is opgenomen in de voorwaarden, kan ik niet aan je verzoek voldoen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Als er in jouw contract wat staat over die 6 maand heb je daar gewoon recht op.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Dani, welkom op het forum. Het is al een tijdje zo dat je geen 6 maanden, maar 4 maanden van tevoren vroegtijdig kunt verlengen. Dit is niet iets wat in de voorwaarden opgenomen is, vandaar dat we niet iedereen persoonlijk hebben benaderd hierover. Als dat wel in de voorwaarden had gestaan, dan hadden we dat wel gedaan. Ik vind het jammer om te lezen dat de algemene communicatie, via de website, je niet bereikt heeft. Doordat het niet is opgenomen in de voorwaarden, kan ik niet aan je verzoek voldoen.
Reputatie 7
Voor contracteinde verlengen heeft alleen zin als je al een nieuw toestel nodig hebt. Bij sim-only en als je toestel nog prima is heeft het geen enkele zin. Zie het eerste punt.
  • Als je je abonnement verlengt, wat eigenlijk vernieuwen is, gaat het nieuwe abonnement in aansluitend op je oude. Je oude loopt dus eerst door tot de einddatum en dan je nieuwe.
  • Het nieuwe abonnement kun je 4 maanden voor je oude afloopt afsluiten. (niet eerder!)
  • Een nieuw toestel krijg je wél direct mee en kun je al meteen gebruiken.
  • Oh ja, als je niet verlengt loopt je oude abonnement na de einddatum gewoon door. Het wordt dan per maand opzegbaar. Vernieuwen kan dan per direct.
  • Check hier of je kunt verlengen.
Dat je pas 4 maanden van te coren kunt inloggen is geen nieuwtje meer.
Al een hele tijd bekend.

Reageer