Beantwoord

Huidig abonnement met Compleet verlengen

  • 22 October 2019
  • 7 reacties
  • 525 keer bekeken

Ik zit te kijken om mijn huidige Sim only abonnement te verlengen naar een abonnement met smartphone. Nu heb ik in de oude situatie KPN compleet met in totaal 3 maal mobiel op hetzelfde adres en dus €5,00 korting. Ik heb geen vast internet van KPN in het verlengen vindt ik de €5,00 korting niet meer terug, klopt dit?

icon

Beste antwoord door Nick86 22 October 2019, 21:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

 

Ik zit te kijken om mijn huidige Sim only abonnement te verlengen naar een abonnement met smartphone. Nu heb ik in de oude situatie KPN compleet met in totaal 3 maal mobiel op hetzelfde adres en dus €5,00 korting. Ik heb geen vast internet van KPN in het verlengen vindt ik de €5,00 korting niet meer terug, klopt dit?


Hier staat een FAQ aangaande jouw vraag. Mogelijk biedt het meer duidelijkheid. 

Reputatie 1
Badge +1

@patrene  heb je inmiddels meer inzicht gekregen?

Reputatie 7

Hoi @patrene, leuk dat je wilt verlengen :slight_smile: Als je het abonnement verlengt ga je automatisch over naar een nieuwe Hussel pakket, met bijbehorende voordelen. In het topic waar Nick naar verwijst wordt daar alles over uitgelegd. Weet je daarmee voldoende?

Reputatie 7
Badge +24

Maar het antwoord op die laatste vraag is dus: ja. Die 5 euro korting per mobiel abonement bestaat niet meer. Dubbele data bestaat ook niet meer. Die 5 euro hussel korting heeft u niets aan, want u heeft geen vast internet van KPN.

Het is me duidelijk, allemaal bedankt.

ik heb geen internet van KPN thuis dus als ik verleng ben ik op mijn 3 abonnementen het voordeel kwijt. Dus verlengen is geen optie voor mij!

Reputatie 7

Graag gedaan. Als je met 1 van de 3 abonnementen verlengt, blijven de KPN Compleet voordelen wel actief op de andere 2 abonnementen. Om op alle abonnementen die voordelen te handhaven kan je inderdaad ook houden wat je nu hebt. 

Reputatie 6
Badge +2

Grappig hoe ze "voordelen van Hussel" blijven zeggen terwijl dat hele Hussel veel meer nadelen dan voordelen heeft (waarvan een van de belangrijkste geen KPN Compleet meer). KPN slaat de plank volledig mis met deze nieuwe abonnementen als je het mij vraagt.