Beantwoord

Hussel korting staat niet op contract

  • 16 February 2020
  • 6 reacties
  • 220 keer bekeken

Ik heb gisteren het mobile abonnement van mijn schoonmoeder verlengt naar 2 Gb. met onbeperkt bellen.

op de website staat dat het bedrag €15,— wordt omdat ze ook internet hebben van telfort.

nu staat op het contract dat het bedrag €20,— is.

hoe kan dit?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 April 2020, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Erwin6644 

In de bevestigingsbrief staat de korting niet, maar de eerste factuur staat het er zeker op

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Erwin6644 welkom op het Forum! Precies wat @huistijger zegt!

Edit: ik had verkeerd gelezen en dacht dat het om de KPN Hussel korting ging in plaats van Telfort. In het geval van de Telfort korting zul je je aan moeten melden op https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm zoals Noordzee noemt verderop.

ik heb voor mijn schoonouders in februari een mobiel abbonement afgesloten,

(zie onderaan een kopie van de mail)

omdat ze ook tv van telfort hebben zouden ze hussel korting krijgen en zou het bedrag €15,--  per maand zijn

 

Nu is er al 2 keer €20,-- afgeschreven, hoe kan dit?

 

 

Hussel Mobiel

Abonnement

€ 20.00 € 15.00

  • 2 jaar

€ 20.00

  • 2 GB data
 
  • Onbeperkt min/sms
 
  • Hussel Mobiel Korting (5 euro)

-€ 5.00

**Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Erwin6644 ,

De bedoeling is dat je daarvoor online een aanmelding doet. Hebben jullie dat gedaan? 

Hier kan je het regelen:

 https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

 

Reputatie 7
Badge +28

@Erwin6644 

Is het al online gelukt? Anders kun je ook bellen met 0800-0402 om dit te regelen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Erwin6644, zoals @Noordzee noemt gaat deze korting niet automatisch en zul je deze online aan moeten vragen.
De korting zal er dan per de eerste van de volgende maand op moeten staan.