Beantwoord

Hussel mobiel abonnement prijs te hoog op factuur

  • 22 januari 2020
  • 6 reacties
  • 117 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb eind november een hussel mobiel abonnement genomen, namelijk 2 GB data en onbeperkt bellen en sms in de aanbieding stond van 20,00 voor 15,00 euro ,staat ook in welkoms mail. Ik heb ook kpn thuis internet abonnement.

Maar op mijn factuur staat dat ik 20,00 euro moet betalen en dat het zonder korting 25,00 is. Dat vind ik vreemd want toen ik afsloot adverteerde jullie met 20,00 voor 15,00. Ik voldoe aan alle voorwaarden. Dus wil graag voor 15,00 euro en niet 20,00. 

 

Vriendelijke groet.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 25 januari 2020, 16:36

@Sabwitch Excuses ik heb over je reactie “dat je het nummer al KPN Compleet geregistreerd had” heen gelezen. Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb je ‘huishouden’ even opnieuw gevalideerd en de €5,00 Hussel korting staat nu wél  aan. Vanaf nu krijg je dus de korting. Omdat je al recht hebt op €5,00 korting sinds 8 december heb ik een creditering in het systeem gezet t.w.v. €8,00. Dit is namelijk het bedrag dat je hebt misgelopen. Dit bedrag zie volgende maand terug op je factuur.  Je gaat vanaf nu gewoon €15,00 betalen. Excuses dat dit onduidelijk gecommuniceerd is en dat je er zelf achter aan moest gaan. 

Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden. 

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Heb je jouw telefoon al aangemeld voor KPN Compleet.

Ja dat had ik al, dat is het probleem niet helaas..

Reputatie 7
Badge +10

@Sabwitch Welkom bij onze Community. Vervelend dat de €5,00 Hussel korting er nog niet af gaat. Deze ontvang je als je ook internet (en tv) bij KPN hebt. Wat nu enige verwarring schept op het factuur is de €25,00. Er is een verschil tussen ‘lifetime-korting’ en de ‘Hussel korting’. Het bedrag van €25,00 is het kale abonnement, omdat je gekozen hebt voor een 2-jarig contract, gaat er €5,00 korting af. Daarnaast heb je dus waarschijnlijk recht op de €5,00 Hussel korting. Hiervoor moet je het mobiele abonnement compleet aanmelden, zoals wjb al aangeeft (bedankt!).

Als je dit al wel hebt gedaan, maar nog steeds geen korting ontvangt, wil ik graag even met je meekijken. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Ik heb je postcode, huisnummer, klantnummer (van internet en tv) en je mobiele nummer nodig. Het mobiele nummer mag je invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’.

We horen graag van je. :slight_smile:

 

Hoi, ik heb mijn gegevens aangevuld.

Maar ik snap nog steeds de kale prijs van 25 euro voor mobiel niet. Want toen ik het abonnement had genomen, stond op de website kale prijs 20 euro met korting 15 euro dat staat ook in mijn welkoms mail. Daarom heb ik dat abonnement ook genomen, als ik nu dan opeens 20 euro moet betalen vind ik dat wel raar. En jammer want op de website adverteren jullie met 20 voor 15 euro. Als het dan opeens, 5 euro duurder wordt is dat wel raar. En in mijn ogen ook wel misleidend, want zit nu aan een duurder abonnement vast. Terwijl jullie adverteren met een goedkopere prijs. Hopelijk is het nu duidelijk waar het probleem ligt, en wordt het opgelost.

Reputatie 7
Badge +10

@Sabwitch Excuses ik heb over je reactie “dat je het nummer al KPN Compleet geregistreerd had” heen gelezen. Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb je ‘huishouden’ even opnieuw gevalideerd en de €5,00 Hussel korting staat nu wél  aan. Vanaf nu krijg je dus de korting. Omdat je al recht hebt op €5,00 korting sinds 8 december heb ik een creditering in het systeem gezet t.w.v. €8,00. Dit is namelijk het bedrag dat je hebt misgelopen. Dit bedrag zie volgende maand terug op je factuur.  Je gaat vanaf nu gewoon €15,00 betalen. Excuses dat dit onduidelijk gecommuniceerd is en dat je er zelf achter aan moest gaan. 

Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden. 

 

Bedankt voor het oplossen 😌

En fijn dat ik het misgelopen bedrag ook terug krijg.

Voor nu is alles oké.

Fijn weekend.

Sabrina.

Reageer