Beantwoord

HUssel Onbeperkt data abonnement.

  • 15 October 2020
  • 2 reacties
  • 228 keer bekeken

Dit bericht heb ik gisteren ontvangen...waarom? Ik heb onbeperkt sms telefoon en internet!!

Mvg Andrea Toonen-HalfarĀ 

Beste klant, u hebt nu 100% verbruikt van uw 5 GB dagbundel. Vanaf nu verlagen we de internetsnelheid. U kunt blijven internetten zonder buitenbundelkosten. Wilt u direct weer internetten op maximale snelheid? Zet dan de Gratis 1 GB NL extra bundel aan in de MijnKPN app. Of sms NL1000 AAN naar 1266. Hebt u al een extra bundel? Dan gebruikt u deze vanaf nu automatisch op de maximale snelheid. Groet, KPN

Ā 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 October 2020, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forumĀ @Halfar. Het is helaas vrij druk, vandaar dat jeĀ nu pasĀ reactieĀ krijgt.Ā Ā 
Per dag kun je onbeperkt internetten. Gebruik je meer dan 5 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 1GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266. Dus ja, jij hebt inderdaad onbeperkt internet, echter na meer dan 5GB op een dag verbruikt te hebben, dien je weer gratis 1GB te bestellen. Elke dag wordt het weer gereset. Dus als je op maandag deze melding krijgt. heb je op dinsdag wederom weer 5GB, waarna je de melding kunt krijgen en dan weer steeds 1GB gratis kan bestellen.

Reputatie 7
Badge +24

Staat gewoon op de site hoor:

Ā