Beantwoord

Hussel Onbeperkt MB & Bellen & SMS - nu €2,50 goedkoper maandelijks

  • 31 October 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hi!

Ik heb vorige maand (24-10) een Hussel Zakelijk Onbeperkt Internet + Bel & SMS abonnement afgesloten, welke ik nu - na overleg met mijn boekhouder - om zal zetten naar een Privé abonnement.

Nu zie ik sinds vorige week dat er een actie is die me maandelijks om en nabij €2,50/3 zou schelen. In plaats van €30 zou ik €25 gaan betalen. 

Meerdere malen met Klantenservice contact gehad, die aangaven: ‘Dat is jammer dat je buiten deze actietermijn valt als net nieuwe klant..’. Met andere woorden: als ik twee weken later het abonnement had afgesloten, had ik wel gedurende mijn gehele abonnement kunnen profiteren van deze korting. 

Is het nu het slimst (heb een maandelijks opzegbaar abonnement) om het abonnement op te zeggen en deze opnieuw aan te vragen na de contractovername van zakelijk naar privé? 

Of kunnen de forum moderators hierin nog iets voor me betekenen? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 5 November 2020, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @bram.w, welkom op ons forum.

Heel goed dat je deze vraag bij ons neerlegt; niet geschoten is immers altijd mis. Op voorhand kunnen wij niet zeggen welke acties er gaan komen, dit is ook bij ons pas op de dag zelf bekend. Ik snap dat het zuur is dat je nu goedkoper uit kan zijn, maar ik kan het niet anders maken. Je geeft echter aan een maandelijks opzegbaar abonnement te hebben. Dat betekent dat je jouw abonnement op vrijwel ieder moment (na de eerste maand) kunt verlengen. Je kunt bij jouw verlenging kiezen uit één van de nieuwe proposities. Je hoeft daarvoor dus niet eerst jouw abonnement op te zeggen.

Hi @Denise_ ,

 

Bedankt voor je reactie!

Ik heb het gelukkig met de Klantenservice inmiddels kunnen regelen, dus dat is hartstikke tof!

Niets meer dan lof voor KPN, nu al een tevreden - nieuwe - klant :)