Beantwoord

Hussel via Telfort ?

  • 23 November 2019
  • 8 reacties
  • 301 keer bekeken

Goedenavond,

Binnenkort kunnen wij weer een van onze Telfort Mobiel abonnement verlengen,alleen heb ik nog wat vraagjes of dit wel verstandig is.

Wij hebben 2 Telfort abonnementen waar wij voordeel van ontvangen, namelijk Dubbele data.

Deze abonnementen staat op de namen van mijzelf en mijn Zuster.

Telfort mobiel gaat over naar KPN

 

Tevens hebben wij op ons adres KPN Internet en Tv,dit abonnement staat op de naam van onze moeder.

Wij krijgen hiervoor elke maand Fox sport gratis.

 

Nu is mijn vraag:

Omdat het abonnement van KPN op de naam van onze moeder staat,komen wij dan evengoed in aanmerking voor de eventuele Hussel voordelen als we de mobiele abonnementen zouden verlengen?

Of gaan alle voordelen die wij nu hebben verdwijnen.

Bij Telfort word alleen gekeken hoeveel abonnementen per Adres en niet per naam

 

Groeten en bedankt alvast.

icon

Beste antwoord door PeterG 23 November 2019, 20:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat is ook bij KPN. Het gaat erom dat je op hetzelfde adres woont.

P.S. Hussel heeft geen dubbele data meer. Alleen heb je € 5 korting als er ook een internetaansluiting op het adres staat. Dat kan ook een oud abonnement zijn.

Wil je voorlopig dubbele data houden laat dan je abonnement gewoon doorlopen. Na de '’einddatum'’ wordt dat dan gewoon per maand opzegbaar/verlengbaar.

Maarrrr verlengen is werkelijk een nieuw (dus Hussel) abonnement nemen op dezelfde aansluiting.

Reputatie 7
Badge +17

@Xandoortje Welkom op ons Forum. 
Het klopt inderdaad wat @Nick83  zegt. We valideren een huishouden op woonadres niet op naam, dus geen zorgen de voordelen blijven behouden.

Ook wat @PeterG zegt klopt. KPN Hussel kent geen ‘dubbele data’. Wil je deze behouden, blijf dan nog even hangen op je oude abonnement. 
Hieronder heb ik een afbeelding bijgevoegd met de KPN compleet voordelen versus KPN Hussel voordelen.

Succes met oriënteren. 

KPN Compleet voordelen versus KPN Hussel voordelen

 

Hartelijk dank voor alle informatie

Maar begrijp ik goed dat ik dan Zowel de Compleet voordelen hou en met mobiele telefoon de hussel voordelen ?

Klopt. Op abonnementen die onder de Compleet propositie zijn afgegeven blijven Compleet voordelen gelden. Dus voor je vaste Alles in 1 óók in combinatie met mobiel Hussel. Voor mobiel Hussel gelden dan de Hussel 'voordelen’ uiteraard.

Reputatie 7
Badge +17

@PeterG Bedankt voor de snelle reactie. Je hebt het helemaal bij het rechte eind. 

  • Oude propositie houdt KPN Compleet voordelen 
  • Nieuwe propositie krijgt Hussel voordelen

Succes met het maken van een beslissing! 

Reputatie 7
Badge +17

@Xandoortje Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

@Xandoortje Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ja zeker !

 

Bedankt allemaal

Reageer