Beantwoord

Hussel vs Compleet

  • 18 November 2019
  • 36 reacties
  • 6599 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Goedenavond,

Wat gebeurd er met de compleet voordelen als ik mijn mobiele abonnement verleng?

Ik heb twee mobiele abonnementen en internet / tv bij Kpn, hierdoor heb ik de compleet voordelen.

Als ik nu de twee abonnementen verleng ( wat mogelijk alleen nog maar met Hussel kan ) wat gaat er dan gebeuren met de compleet voordelen

Graag zie ik jullie antwoord tegemoet

 

icon

Beste antwoord door Nadia 20 November 2019, 11:45

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 7

Zolang je een contract niet verlengt/vernieuwt zullen voor dat contract de KPN Compleet voordelen geldig blijven. Voor elk contract dat je verlengt/vernieuwt zullen de KPN Hussel "voordelen" gaan gelden.

Reputatie 7
Badge +24

Die vallen weg. Geen dubbele data meer. En geen 5 euro korting per mobiel. En je pluspakket (of ander pakket waar je voor gekozen hebt) bij je tv abonnement valt weg. 

Het is dus te overwegen om niet te verlengen en de mobiele abonnementen gewoon door te laten lopen. 

Reputatie 7

En geen 5 euro korting per mobiel. En je pluspakket (of ander pakket waar je voor gekozen hebt) bij je tv abonnement valt weg. 

Hoe kom je daar nu toch bij?

Reputatie 7
Badge +24

En geen 5 euro korting per mobiel. En je pluspakket (of ander pakket waar je voor gekozen hebt) bij je tv abonnement valt weg. 

Hoe kom je daar nu toch bij?

Als er iets niet klopt, zeg het dan gewoon. Want aan deze opmerking kunnen zowel @BBK als ikzelf niets mee.

Maar goed, nu ik er nog eens naar kijk, denk ik dat je bedoelt dat het pluspakket niet vervalt?

Reputatie 7

Als BBK ook vast Internet van KPN heeft dan krijgt BBK ook €5,- tot €7,50 korting op elk mobiel abonnement.

En als BBK niets wijzigt aan het vaste abonnement dan blijft daar het KPN Compleet voordeel van toepassing en dan behoudt BBK dus het gratis zenderpakket. (Pluspakket of FOX Sports pakket)

Reputatie 7

Hallo @BBK, welkom op het KPN forum. Terechte vragen stel je hier. Het is even wennen, de nieuwe Hussel voordelen voor klanten die ook gebruik maken van KPN Compleet.

Vuistregel: op alle nieuwe abonnementen zijn de kpn Hussel voordelen van toepassing. Bestaande abonnementen behouden KPN Compleet voordeel. 

Als voorbeeld: Heb je een thuis Alles-in-1 (Instap, Standaard of Premium) abonnement met meerdere KPN mobiel Zorgeloos (Instap , Standaar, Premium etc.) abonnementen. En je verlengt (vernieuwt) één van je mobiele abonnementen. Dan gaat het nieuwe abonnement over naar kpn Hussel. Het thuis abonnement en de andere mobiele abonnementen genieten van de voordelen van KPN Compleet.

Voor jou geldt dus;

  • Je ontvangt op je nieuwe (Hussel) mobiele abonnement(en) € 5 tot € 7,50 korting 
  • Je internet en tv heeft nog KPN Compleet mét gratis zenderpakket blijft bestaan!  

Heb je nog vragen? We zien ze graag tegemoet :) 

Voor meer informatie: kpn Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Hallo

Ik heb dit gevolgd en wij hebben ook 2 abonnementen die verlengbaar zijn maar volgens mij met het hussel abo kan je dan niet meer mb delen + dubbele data zoals bij compleet of heb ik het fout.

 

Reputatie 7

MB's delen kan nog wel maar er is geen verdubbeling van data meer.

Reputatie 7

Hallo @Dag. Wat wjb zegt klopt. MB's delen is mogelijk met KPN Hussel. Je krijgt alleen geen verdubbeling van je data, bel/sms bundel. Heb je nog vragen? Laat het ons weten :)

Goeiemoarn @Nadia 

Bedankt foar de reactie maar we blijven mooi bij het oude het zou voor ons alleen maar duurder worden.

Hendrik.

Reputatie 2

Ik heb toch nog een vraag:

als ik overstap naar hussel met internet-tv-bellen, wat gebeurt er dan met mijn 2 op hetzelfde adres nog tot eind 2020 lopende kpn mobiel abonnementen ? m.a.w. worden die dan ook vernieuwd tegen de nieuwe voorwaarden of zijn de nieuwe voorwaarden pas van toepassing als er verlengd kan worden ? 

GePe

    

Reputatie 7

Hallo @GePe, goede vraag. Ik kopieer het antwoord van wjb: Zolang je een contract niet verlengt/vernieuwt zullen voor die contracten de KPN Compleet voordelen geldig blijven. Voor elk contract dat je verlengt/vernieuwt zullen de KPN Hussel voordelen gaan gelden. 

Reputatie 7
Badge +16

Even mijn situatie:

Huidige abonnmenten:
KPN Compleet met
Alles-in-1 Thuis Standaard inclusief gratis Spotify, Opnemen pakket, vaste telefoon en FOX €67,50
Mobiel abonnement Zorgeloos Instap €21,17

Hussel:
50Mb zonder vast telefoon, zonder FOX, incl. Spotify en Opnemen pakket €56,49

Dat scheelt €11 per maand, te mooi om waar te zijn. Wat zijn er verder nog voor dingen waar ik op moet letten?

 

Reputatie 7

Hah @Giant2000. Ik heb een andere berekening op basis van jouw pakket. Je bent wel goedkoper uit, maar zoveel prijsverschil waar jij opkomt zie ik niet.

Internet € 42,50
Televisie € 10,-
Opnemen Pakket € 5,-

Extra's 
Spotify € 8,99 
Gratis KPN Veilig - 2 apparaten € 0,-

Entertainmentvoordeel € -5,00

Totaal € 61,48

 Controleer bovenstaande gegevens grondig. Is er iets wat ik teveel heb meegenomen? Het pakket is op basis van (gratis) 1 tv-ontvanger.

Reputatie 7
Badge +16

Ok, klopt wat je zegt @Nadia , op e.o.a. manier werd het opnemen pakket niet meegenomen, 2x opnieuw ingevoerd en nu staat het er ineens wel bij. Al met scheelt het nu €6.

Reputatie 7

Mooi zo, @Giant2000 dat scheelt inderdaad. Definitief geen belangstelling meer voor Fox? Dan is het een wijze beslissing :)

Reputatie 7
Badge +16

Ik denk er nog even over na

Reputatie 7
Badge +10

Hier ook de overstap naar Hussel. Nou dat heb ik geweten!

Mensen mensen bij de KPN, wat zijn jullie toch aan het doen. 

Ik had een tweede keer gebeld, vanavond omdat ineens mijn gratis opnemen pakket automatisch was verwijderd, terwijl ik alleen Netflix had stopgezet in mijn kpn! 

Die had ik een paar dagen geleden toegevoegd om de optie betalen via KPN. En wilde deze voor nu weer stopzetten. 

 

En wat krijg ik in mijn e-mail, na het telefoontje, er is doodleuk voor €5 extra een tv ontvanger toegevoegd aan mijn abonnement zodat het opnemen pakket gratis is. Extra €5 ?!?

 

Pardon?!? Dit had ik al gratis! Ik heb en digitenne en tv met ontvanger van jullie! 

 

Ik wilde alleen Netflix stopzetten!

Reputatie 7

En als klap op de vuurpijl ben je al jouw opnames kwijt en die zijn ook niet meer te herstellen. :confounded:

Reputatie 7
Badge +10

En als klap op de vuurpijl ben je al jouw opnames kwijt en die zijn ook niet meer te herstellen. :confounded:

Ook dat ja! 

Nu zit ik zelf ook eens te kijken omdat ik mijn mobiele abonnement mag verlengen.

Mijn andere abonnementen (Thuis en nog 2 Mobiele abonnementen) wijzigen niet. 

Zoals ik het nu begrijp:

  • Kan ik nog steeds vanuit Hussel data delen met de andere twee Mobiele (compleet) abonnementen;
  • Geen dubbele data meer op het Hussel abonnement;
  • Overige Compleet voordelen op de andere abonnementen wijzigen niet.

Zie ik iets over het hoofd?

EDIT: Deze edit verwijderd.

Je drie punten kloppen helemaal, @SiessieB .

… nog eentje. Omdat je ook een vaste aansluiting van KPN hebt krijg je € 5 korting op het mobiele Husselabonnement.

LET OP:
Bij verlengen gaat het nieuwe abonnement pas in aansluitend op het oude. Die moet eerst eindigen. Dit zeg ik even omdat verlengen al kan v.a. 120 dagen voordat je oude abo eindigt. Het nieuwe abo kan dan dus maanden “op de plank” liggen zogezegd.

Vroegtijdig verlengen heeft wel zin als je een nieuwe telefoon met lening wilt.

Je drie punten kloppen helemaal, @SiessieB .

… nog eentje. Omdat je ook een vaste aansluiting van KPN hebt krijg je € 5 korting op het mobiele Husselabonnement.

LET OP:
Bij verlengen gaat het nieuwe abonnement pas in aansluitend op het oude. Die moet eerst eindigen. Dit zeg ik even omdat verlengen al kan v.a. 120 dagen voordat je oude abo eindigt. Het nieuwe abo kan dan dus maanden “op de plank” liggen zogezegd.

Bedankt voor de bevestiging. De korting en de ingangsdatum had ik reeds scherp.

Het vervallen van de dubbele data kan ik prima ondervangen, aangezien ik de de 20GB bundel kan afnemen voor hetzelfde geld als de 10GB. Of € 7,50 korting, i.p.v. €5,-

Qua produkt verandert er voor mij eigenlijk niets, behalve de (lagere) prijs.

Reputatie 7

Hey, @SiessieB leuk dat je hier een vraag stelt aan onze community, welkom! Zo te zien ben je er al uit. Met een klein beetje moeite ondersteuning van Peter. Top! :) 

Ik heb drie GSM-abonnementen en KPN compleet. Nu wil ik extra EU-bellen op mijn abonnement, dat kan zei de persoon aan de telefoon, kost 0,46 extra/simkaart op mijn abonnementen, maar dan heb ik geen verdubbelaar, maar ik krijg dan wel standaard meer (2GB) maar ook minder bel/sms minuten. Ik ga dan over op een Hussel-abonnement, maar wat betekent dat voor mijn Compleetpakket en de daarbij behorende voordelen?

Ik ben ongeveer 40 jaar klant bij KPN en ik zie meer en meer mijn abonnementen versoberen en duurder worden en nieuwe klanten krijgen steeds grotere welkom cadeaus (nu weer twee wifi-punten, ik moest afgelopen week bijna 100 Euro aftikken.

Het wordt voor mij steeds onduidelijker. wat is slim?

Reageer