Husselkorting niet verwerkt

  • 7 December 2020
  • 9 reacties
  • 305 keer bekeken

Hallo, 

 

De husselkoring is nog niet verwerkt op mijn mobiele abonnement, ik zou graag willen weten waarom dit nog niet verwerkt is?

 

Mvg,

Elroy

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Elroy033. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je Husselkorting nog niet is verwerkt op jouw factuur. Ik heb het gelijk voor jou nagekeken en zag dat het mobiele nummer nog niet was aangemeld voor de Husselvoordelen. Dit heb ik alsnog voor jou gedaan. Op de eerst volgende factuur ontvang je wel de Hussel Mobiel Korting. :blush:

Hoi @Elroy033. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je Husselkorting nog niet is verwerkt op jouw factuur. Ik heb het gelijk voor jou nagekeken en zag dat het mobiele nummer nog niet was aangemeld voor de Husselvoordelen. Dit heb ik alsnog voor jou gedaan. Op de eerst volgende factuur ontvang je wel de Hussel Mobiel Korting. :blush:

Bedankt voor je snelle reactie. Krijg ik de korting ook met terugwerkende kracht?

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan. Ik heb je zojuist een privebericht verstuurd. 

Kan ik met terugwerkende kracht mijn husselkorting krijgen. Deze was door KPN niet verwerkt.

 

Kan ik met terugwerkende kracht mijn husselkorting krijgen. Deze was door KPN niet verwerkt.

 

Maandag even bellen met 0800 0402.

 

Oeh….. ik heb precies hetzelfde, ik zal KPN ook eens bellen….. leuk die hussel korting, als je dus niet oplet dan wordt je keihard genaaid door KPN. Net even een check gedaan en ik zie nergens mijn hussel korting.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Der_Schmutzkiller. Wat vervelend dat je de Husselkorting niet terug vindt op jouw facturen. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel en heb het gelijk voor je nagekeken. Ik heb jouw Internet+TV en mobiele abonnement aangemeld voor de Husselvoordelen. 

Hoi @Der_Schmutzkiller. Wat vervelend dat je de Husselkorting niet terug vindt op jouw facturen. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel en heb het gelijk voor je nagekeken. Ik heb jouw Internet+TV en mobiele abonnement aangemeld voor de Husselvoordelen. 

 

@Vikash 

Das leuk, maar ik mis dus 1,5 jr hussel korting, daarnaast heb ik geen reet aan gratis onderling bellen, ik ben de enige met een KPN abonnement, overstappen naar een andere provider wordt steeds aantrekkelijker. Al die lokkertjes die ze dus niet uitkeren….. oplichting is het.

 

Hoi @Der_Schmutzkiller. Wat vervelend dat je de Husselkorting niet terug vindt op jouw facturen. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel en heb het gelijk voor je nagekeken. Ik heb jouw Internet+TV en mobiele abonnement aangemeld voor de Husselvoordelen. 

 

@Vikash

Das leuk, maar ik mis dus 1,5 jr hussel korting, daarnaast heb ik geen reet aan gratis onderling bellen, ik ben de enige met een KPN abonnement, overstappen naar een andere provider wordt steeds aantrekkelijker. Al die lokkertjes die ze dus niet uitkeren….. oplichting is het.

 

@Vikash 

Vandaag maar ff contact gezocht met KPN via 800 0402, lange wachttijd maar voor lief genomen. Ik krijg de ruim 1,5 jr misgelopen hussel korting terug bij mijn volgende telefoonrekening. Voorzichting positief, maar eerst even afwachten of het daadwerkelijk gedaan wordt, het blijft natuurlijk gewoon KPN.