Vraag

Husselkorting wordt niet verwerkt

  • 2 April 2021
  • 12 reacties
  • 61 keer bekeken

Zou u kunnen kijken of mijn husselkorting aanstaat? Volgens mij staat die aan maar die wordt niet verrekend op de factuur van het laatst afgesloten mobiele abonnement.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @yF74 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd op jouw nieuwe abonnement. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @yF74, ik kan het voor je controleren. Als je jouw profiel invult en mij een seintje geeft duik ik de systemen in. 

Hallo @Jeroen_dB , ik heb mijn profiel aangepast. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +19

Als ik kijk, zie ik drie mobiele abonnementen die nu de extra korting krijgen en 1 mobiel nummer dat per 15 april bij KPN komt. Er zijn dus al 3 nummers die allemaal de extra korting krijgen omdat jullie ook internet en tv hebben bij KPN. 

Ik heb een abonnement afgesloten van 25.00 p/mnd (onbeperkt bellen en internet) en toch wordt er 27.50 p/mnd in rekening gebracht. Hoe kan dat dan?

Reputatie 7
Badge +19

Je krigjt op dat abonnement €7,50 Husselkorting. Maakt een totaal prijs van €27,50. Als het goed is staat het maandbedrag ook genoemd in de bevestiging die hebt ontvangen bij het afsluiten van het abonnement. 

Nee dat klopt niet. Het abonnement is 53.50, met 21.00 korting zolang het abo loopt.  Dan de husselkorting er nog af maakt 25.00 p/mnd.

 

Reputatie 7
Badge +19

Als het goed is heb je bij het afsluiten een contract ontvangen per e-mail. Daar staat in welke bedragen voor het abonnement gelden. Wordt daar ook gesproken over een bedrag van €25,00? 

Ik heb het contract via optie 1 afgesloten en het papieren contract meegenomen in de winkel. Wellicht is het handig om het via een prive bericht naar u toe te mailen? Het mailadres is bij u bekend.  

Daarin staat zoals hierboven vermeld Husselunlimited 53.50 minus korting zolang het abo loot 21.00. Het bedrag van 2.50 voor 5G wordt tegen elkaar weggestreept. Dat is dan dus een bedrag van 32.50. Daar moet de husselkorting dan nog vanaf zodat het komt op een bedrag van 25.00 per maand. Het unlimited abo wordt ook nog aangeboden op jullie site van 25.00 p/mnd.

 

hallo Jeroen_dB mag ik nog van je vernemen? ER is weer teveel geincasseerd.

 

geef me maar een mailadres via de mail waar ik het contract naar kan mailen.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd @yF74. Â