Beantwoord

Id kaart gegevens.

Goededag,

Momenteel kan ik mijn abbonement verlengen woohoo. Ook hard nodig helaas.

Nu moet ik opeens mijn id kaart gegevens invullen.

Nu snap ik dat bij ophalen of afgeven dat bij nieuwe klanten gecontroleerd zou kunnen worden.

Maar om dit op de website in te voeren doe ik liever niet.

Is dat altijd verplicht?

Mvg,
icon

Beste antwoord door Vikash 19 december 2018, 16:11

Goedemiddag @Kuroiringo. Onze website is betrouwbaar en je kan rustig je gegevens hier achterlaten. Ik kan mij voorstellen dat je liever niet je gegevens achterlaat op een website. Ik kan ervoor zorgen dat je wordt teruggebeld door één van onze mobiele experts. Hij/zij heeft de mogelijkheid om het documentnummer direct bij ons in het systeem in te voeren, zodat je het niet meer hoeft achter te laten op een website. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel en een berichtje willen achterlaten in dit topic? Dan helpen wij je verder hierin. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Dan haal je hem op in een winkel.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Kuroiringo. Onze website is betrouwbaar en je kan rustig je gegevens hier achterlaten. Ik kan mij voorstellen dat je liever niet je gegevens achterlaat op een website. Ik kan ervoor zorgen dat je wordt teruggebeld door één van onze mobiele experts. Hij/zij heeft de mogelijkheid om het documentnummer direct bij ons in het systeem in te voeren, zodat je het niet meer hoeft achter te laten op een website. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel en een berichtje willen achterlaten in dit topic? Dan helpen wij je verder hierin. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer