Beantwoord

iPhone springt direct op voicemail

  • 3 April 2020
  • 7 reacties
  • 3147 keer bekeken

Mijn ihone springt gelijk op voicemail terwijl ik wel thuis ben hoe kan ik dat veranderen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 April 2020, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Paulerick60 ,

Er zijn een aantal mogelijke oorzaken. 


1) Misschien dat je (per ongeluk) doorschakeling (voicemail) aan hebt staan. Je kunt alle doorschakelingen uitzetten met de snelcode: ##002# [beltoets] of via het menu van je toestel. Volg dan de deze stappen:

  1. Open ‘Instellingen’ 
  2. Ga naar ‘Telefoon’ 
  3. Ga naar ‘Doorschakelen’ 
  4. Schuif het schuifje achter ‘Doorschakelen’ naar links 
  5. De doorschakeling is nu gestopt 

2) Niet storen aan. Wanneer 'Niet storen' is ingeschakeld, zie je een maansikkel, in de statusbalk. Ga naar 'Instellingen' vervolgend naar 'Niet storen' om 'Niet storen' handmatig in te stellen of een planning in te stellen. Zie voor meer info op 'Niet storen' gebruiken op uw iPhone, iPad of iPod touch

Reputatie 7
Badge +28

@Paulerick60 

Is het inmiddels gelukt om de instellingen te veranderen? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Paulerick60 Welkom hier op het KPN Forum. Volgens mij geeft Noordzee een prima verklaring voor je probleem. Heb je het daarmee kunnen oplossen? Laat het gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Paulerick60 ,

Er zijn een aantal mogelijke oorzaken. 


1) Misschien dat je (per ongeluk) doorschakeling (voicemail) aan hebt staan. Je kunt alle doorschakelingen uitzetten met de snelcode: ##002# [beltoets] of via het menu van je toestel. Volg dan de deze stappen:

  1. Open ‘Instellingen’ 
  2. Ga naar ‘Telefoon’ 
  3. Ga naar ‘Doorschakelen’ 
  4. Schuif het schuifje achter ‘Doorschakelen’ naar links 
  5. De doorschakeling is nu gestopt 

2) Niet storen aan. Wanneer 'Niet storen' is ingeschakeld, zie je een maansikkel, in de statusbalk. Ga naar 'Instellingen' vervolgend naar 'Niet storen' om 'Niet storen' handmatig in te stellen of een planning in te stellen. Zie voor meer info op 'Niet storen' gebruiken op uw iPhone, iPad of iPod touch

@Paulerick60 

Is het probleem met jouw iPhone al opgelost? 

 

Het probleem is opgelost

Reputatie 7
Badge +20

Goed om te horen, @Paulerick60 Wat was er nu aan de hand? 

Ik heb hetzelfde probleem. Echter alleen op een bepaalde locatie (op mijn werk). Ik heb van alles geprobeerd. Bovenstaande bijvoorbeeld. Was zojuist aan het chatten met KPN (Diana) maar daar werd de verbinding verbroken.